Наталія Отзыв написан 23 мая, 2024 год26 просмотров
22.05.24 відправила посилку (ліки) з доставкої до дверей. В квитанції не вказується який район Житомирської області. Тому перевірити ТОЧНУ АДРЕСУ немає змоги. Запакувати посилку особисто оператор мені НЕ дав (лише з посмішкою покрутив нею у горі, наче "ось, тітко, дивись"), точної ардеси відправки перевірити НЕ дав. В результаті посилка відправлена в Любарський район замість Бердичівського. Зателефонувала в Контакт-центр, запропонували за 35 грн оформити переадресацію. Коли почала сперечатись, що це помилка оператора, переоформили за рахунок НП. І вказали, що доставоять 23.05 до 18.00. Однак 23.05 о 5.30 я побачила, що доставка планується на 24.05 о 18.00. Зателефонувала в Контакт-центр. Сказали, що відправлення поставлене на контроль і мені зателефонують. Однак дзвінка я не дочекалась. Знову зателефонувала сама. Оператори вміють гарно "вішати лапшу на вуха". Тому далі залишаюсь "на нервах". Виникає питання: ХТО має нести відповідальність за моє нервування і нервування моєї мами (84 роки), зважаючи що батькові (87 років) ліки потрібні терміново??? Порада людям: знайдіть іншого оператора для пересилки, або КОНТРОЛЮЙТЕ операторів, незважаючи на їх ХАМСЬКЕ ЗВЕРХНЄ відношення до клієнтів. 1 согласен
Це насмішка над людьми, які залишають негативний відгук, чи як?
Я зобов'язана була стенографувати чи записувати розмову на диктофон? Однак уточню: мене обслуговував молоденький оператор, у нього щось не получалось, ми з чоловіком йому двічі повторили адресу: с.Іванківці, Бердичівського району. Він потім поликав колегу, хлопця доволі упітанної статури, який за 1 секунду роздрукував мені квитанцію щоб я перевірила адресу (на ній не вказано саме районну Житом.області), забрав ліки. На моє прохання що я хочу особисто запакувати він посміхнувся і пішов пакувати, я почала заглядатии туди, де він пакував ітзапитала навіщо така велика коробка. Він відповів, що вона відповідає розміру упаковок, напхав у коробку паперу, заклеїв, приклеїв наклейку і пішов в інший "відсік" відділення. По дорозі він підняв коробку у руці доверху і посміхаючись порутив її в повітрі, наче "дивись тітко, як я все швидко зробив". Однак точної адреси з назвою району ні в комп'ютері, ні на наклейці я побачити не могла. І замітила, що з посилкою щось не так лише о 13.05, де в маршруті було вказано Хмельницький і Любар. Це зовсім не поряд із місцем, куди я відправляла батькам ліки. Я дуже "вдячна" за "допомогу" Нової Пошти і з сьогоднішнього дня, де тільки зможу буду залишати негативні відгуки. Тому що о 17.50 23.05 мені телефонувала оператор Кол-центру і повідомила, що посилка буде доставлена лише завтра, вказавши досить "поважну" причину - через повітряну тривогу працівники спускались в бомбосховище, а тому доставка буде лише завтра.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Негативна робота оператора - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Я зобов'язана була стенографувати чи записувати розмову на диктофон? Однак уточню: мене обслуговував молоденький оператор, у нього щось не получалось, ми з чоловіком йому двічі повторили адресу: с.Іванківці, Бердичівського району. Він потім поликав колегу, хлопця доволі упітанної статури, який за 1 секунду роздрукував мені квитанцію щоб я перевірила адресу (на ній не вказано саме районну Житом.області), забрав ліки. На моє прохання що я хочу особисто запакувати він посміхнувся і пішов пакувати, я почала заглядатии туди, де він пакував ітзапитала навіщо така велика коробка. Він відповів, що вона відповідає розміру упаковок, напхав у коробку паперу, заклеїв, приклеїв наклейку і пішов в інший "відсік" відділення. По дорозі він підняв коробку у руці доверху і посміхаючись порутив її в повітрі, наче "дивись тітко, як я все швидко зробив". Однак точної адреси з назвою району ні в комп'ютері, ні на наклейці я побачити не могла. І замітила, що з посилкою щось не так лише о 13.05, де в маршруті було вказано Хмельницький і Любар. Це зовсім не поряд із місцем, куди я відправляла батькам ліки. Я дуже "вдячна" за "допомогу" Нової Пошти і з сьогоднішнього дня, де тільки зможу буду залишати негативні відгуки. Тому що о 17.50 23.05 мені телефонувала оператор Кол-центру і повідомила, що посилка буде доставлена лише завтра, вказавши досить "поважну" причину - через повітряну тривогу працівники спускались в бомбосховище, а тому доставка буде лише завтра.
Ви зазначили, що оператор поводився грубо, нам не потрібні точні слова, але стислий опис його дій дуже згодиться для скарги.
Все ще очікуємо номер експрес-накладної.
Уточніть, будь ласка, номер експрес-накладної, також зазначте, що саме говорив відправник.