Олег Отзыв написан 13 апреля, 2024 год35 просмотров
Сьогодні отримував замовлення на новій пошті Рясне-Руське, Паркова 16.( Львівська область.) відділення 1. Настрій зіпсований, враження самі неприємні. По-перше, за доставку шафи з Чернігова до відділення заплатив 1 561 грн. Як на мене, то забагато. Працівники пояснили, що з Чернігова до Львова біля 1 000 грн ( близько 700 км ) і зі Львова до Рясне-Руської біля 500 грн ( близько 10 км ). Плюс деревʼяне риштування, хоча можна було обійтись плівкою. Замовлення вивезли зі складу, попросив завантажити на платформу лафету - відмовили, бо то не входить до їх обовʼязків. Перед тим працівник завантажив такий самий піддон у бус і пояснив мені, що то його приятель і взагалі працівник того відділення. Коли я звернувся до оператора щоб вирішити питання завантаження, він сказав, що нічим допомогти не може. Після такого відношення не хочу користуватися послугами даного відділення та й новою поштою загалом. Краще буду шукати альтернативу, якщо організація дозволяє собі так накручувати ціни та допускає таке відношення персоналу до постійних клієнтів. 1 согласен
Добрий день! Такий вид вантажу як меблі обов'язково допаковуються в дерев'яний каркас або флетбокс. Таким чином ваш товар буде максимально захищений під час перевезення. Щодо допомоги. Звертаємо вашу вагу, якщо вага посилки понад 30 кг, отримувач має самостійно організовувати повантаження. Якщо у вас така можливість відсутня, радимо скористатись адресною доставкою та замовити послугу "підйом на поверх".
Дякую вам за відповідь. Дуже шкода що ви забули, що маєте працювати для клієнта. Я не просив нічого неможливого, Надіюсь більше не доведеться користуватись вашими недопослугами .
Одним із пріоритетів компанії є задоволений клієнт. Запевняємо, що ми завжди прислухаємося до критики і зауважень, тому постійно працюємо над покращенням якості нашого сервісу та умов надання послуг своїм клієнтам. Розуміємо, що враження від співпраці з компанією вже зіпсовано, та все ж ще раз перепрошуємо за незручності.
В якості лояльності хочемо надіслати вам промокод (на оплату посилки до 30 кг).
напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою сталася описана ситуація.
20400385881547 Це номер накладної. За промо код дякую, але не треба. Я писав не для цього, а щоб розібратись, чому працівники мають якісь подвійні стандарти у використанні ввіреної їм навантажувальної техніки .
Мені важко зрозуміти, чому перед моєю машиною завантажили навантажувачем подібний деревʼяний каркас, а мені відмовили, бо то «не входить в обовʼязки»? Тобто працівники можуть використовувати майно компанії для своїх потреб і на власний розсуд - хочу/не хочу, буду/не буду?
Працівний на момент звернення займався завантаженням кур'єрського авто, що є його прямим обов'язком. Якщо виникатимуть додаткові питання або знадобиться уточнення - пишіть, ми повсякчас на зв'язку.
На момент звернення бус вже поїхав. Це можна побачити по камерах. Але то вже таке.
Припиняю з вами переписку, бо ви все рівно виправдовуєте своїх хамовитих працівників. Клієнт для вас завжди правий, поки не заплатить. Не бачу сенсу у подальшому обговоренні .
Ну вони ж оператори , а не вантажники. І так посилки вивантажують ,ще кожному клієнту допоможи, спину зірвати легко. А по вартості, так самому було ю привезти дешевше напевно, чого ж самі не зробили цього?а труд інших обезцінюєте.
Шановна пані Ірина, або хто там. Це сайт для ВІДГУКІВ ! Ви плутаєте із соцмережею, де всі все коментують. Тут треба лишати ВІДГУКИ! Свою думку лишить при собі.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Висока ціна , погане обслуговування! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
В якості лояльності хочемо надіслати вам промокод (на оплату посилки до 30 кг).
напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою сталася описана ситуація.
Працівний на момент звернення займався завантаженням кур'єрського авто, що є його прямим обов'язком. Якщо виникатимуть додаткові питання або знадобиться уточнення - пишіть, ми повсякчас на зв'язку.
Припиняю з вами переписку, бо ви все рівно виправдовуєте своїх хамовитих працівників. Клієнт для вас завжди правий, поки не заплатить. Не бачу сенсу у подальшому обговоренні .