Любитель Отзыв написан 9 апреля, 2024 год27 просмотров
Користуюся давно НП, все влаштовує, є недоліки, але, звісно, ніде немає нічого ідеального. Але є один момент. Алгоритм, що автоматично видає графік слідування та доставки, не працює для віддалених населених пунктів. Ось, наприклад. Відправлена мені посилка зі Східної України. І я навіть зрадів - невже терміни доставки суттєво скорочені? Замість трьох днів, чекати півтора. ))) Але, якби не так. ))) На наступний день, орієнтовний графік слідування вже змінився в бік сповільнення. І це, буквально кожен раз так. Ну, добре. Як клієнт, я орієнтуюся на реаліїї, і закладаю завжди те, що було давно.
Але, напевно, є мінус для персоналу. Не хотілося б думати, що таким чином, НП може зароблят на своїх працівниках, і за невиконання графіків (які виконати просто нереально) може знімати премії.
Достоинства:
Нарікань немає, все завжди дуже добре (плюс-мінус).
Недостатки:
Алгоритм написання орієнтовного графіку слідування та прибуття - недосконалий.
Якщо алгоритм розрахунку орієнтовного прибуття якимось чином впливає на заробітну плату працівників пошти - то нехай вони і звертаються гуртом до керівництва. Ви особисто як від цього страждаєте? У Вас погіршується стан здоров'я, коли орієнтовна дата не співпадає з реальною? Забудьте взагалі про її існування! Випийте Корвалолу - і буде Вам щастя, отримаєте всі свої посилки.
На мій особистий погляд, вам лікуватися треба. Приходять швидко посилки - і слава богу! Днем раніше, днем пізніше - яка різниця? Я взагалі на орієнтовне прибуття не дивлюся, посилка завжди раніше приходить. Швидше вже просто нікуди!!! Якщо вам здається, що довго - замовляйте заздалегідь, з урахуванням ситуації в країні. Довбатися в усих цих нюансах - це якесь мракобісся, коли вже зовсім нічого робити і немає до чого прикопатись, а привернути до себе увагу і показати свою значимість дуже хочеться.
Значить, так. Ще раз кажу, що вами завжди задоволений, і що дуже радує, ви примудрюєтеся працювати стабільно навіть у такий важкий час.
Посилка прийшла, я подивився ще раз роздруківку трекінгу, і тепер можу пояснити, що у вас трапляється. Коли посилка приймається, система автоматично пише графік пересилання посилки з одного пункту в інший. Але, до прикладу, відбувається вибивання з графіку (звісно, що це є нормально), на годину-другу. Але система, чомусь, автоматично переписує графік в бік затримки на набагато більшу кількість годин. Але було б добре, якщо б цього переписування не відбувалося, бо таким чином, навпаки, дуже зручно стежити за посилкою, і легко бачити, наскільки вона затримується, чи навпаки.
Ну, при чому тут конкретні приклади? А, тим більше, зараз на багато чого впливає військовий стан. Крім того, повторюю, ситуація така постійна. І вам потрібно перевіряти, по суті, усі накладні. Наприклад. Проаналізуйте ситуацію по напрямку, скажімо, Мукачево-Харків. Або інший - такий же довгий напрямок. І ситуація, якщо не усюди, то дуже часто буде однаковою. Я про ситуацію, повторюю - фізично ваші посилки пересилаються з такою ж швидкістю, як і раніше, але програма якась недолуга, і розписує наперед графік "руху", який і далі не виконується.
Схожа ситуація була (і слава Богу, що виправлена) декілька років тому, коли швидкість НП зрівнялася з швидкістю Укрпошти, а програма ваша вперто і далі писала що відправлення ніби буде пересилатися швидко.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Як завжди, все добре, але алгоритм розрахунку орієнтовного прибуття, вкрай необхідно переробити. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Ось, наприклад. Відправлена мені посилка зі Східної України. І я навіть зрадів - невже терміни доставки суттєво скорочені? Замість трьох днів, чекати півтора. ))) Але, якби не так. ))) На наступний день, орієнтовний графік слідування вже змінився в бік сповільнення. І це, буквально кожен раз так.
Ну, добре. Як клієнт, я орієнтуюся на реаліїї, і закладаю завжди те, що було давно.
Але, напевно, є мінус для персоналу. Не хотілося б думати, що таким чином, НП може зароблят на своїх працівниках, і за невиконання графіків (які виконати просто нереально) може знімати премії.
отзыв
Комментарии к отзыву
Посилка прийшла, я подивився ще раз роздруківку трекінгу, і тепер можу пояснити, що у вас трапляється. Коли посилка приймається, система автоматично пише графік пересилання посилки з одного пункту в інший. Але, до прикладу, відбувається вибивання з графіку (звісно, що це є нормально), на годину-другу. Але система, чомусь, автоматично переписує графік в бік затримки на набагато більшу кількість годин. Але було б добре, якщо б цього переписування не відбувалося, бо таким чином, навпаки, дуже зручно стежити за посилкою, і легко бачити, наскільки вона затримується, чи навпаки.
Схожа ситуація була (і слава Богу, що виправлена) декілька років тому, коли швидкість НП зрівнялася з швидкістю Укрпошти, а програма ваша вперто і далі писала що відправлення ніби буде пересилатися швидко.