Чому мені касир заборонила вставляти батарейки у дитячій трек? Вона вигадала якісь правила,що нова пошта забороняє це робити! Хоча наявність перевірочного стола у відділені є! Як це розуміти?Як я можу купувати товар,якщо я не впевнена чи робе він? Касира грубо мені відповіла,щоб я відмовилась тоді від покупки!!! Хочу щоб цю касиршу перевірили на знання куплі продажу товару через посередника. Дуже не задоволена цією поведінкою від представника нової пошти. Навчіть правилам поведінки своїх працівників та проведіть чіткій інструктаж. Таке в мене було вперше,щоб мені пропонували купувати "кота у мішку"!!!!! 1 согласен 1 не согласен
Добрий день. Співробітник керується умовами надання послуг компанії - Нова пошта має правила та обмеження огляду відправлень, адже турбується за справність товару як для отримувача, так і для відправника, якому цей товар можуть назад повернути.
Наразі заборонено:
✔ Підключати прилади, носії інформації або механізми, які не є частиною
відправлення (за винятком сім-карток, навушників, елементів живлення, флешнакопичувача (з метою перевірки дефектів матриці телевізорів)).
✔ Розбирати відправлення, крім випадків, що передбачають встановлення сімкартки або елементів живлення без використання інструмента, який не входить в комплект пристрою.
Також ви як покупець можете попередньо оговорити з відправником можливість повернення відправлення, на що компанія має послугу "Легке повернення", окрім цього, ви як споживач можете вимагати у відправника повернення товару згідно з законом.
Щоб представники Нової пошти розібрались в ситуації, їм потрібен номер накладної. Вони не зможуть прийняти ніяких заходів до оператора, не знаючи ні міста, ні номеру відділення. Всю цю інформацію містить номер накладної, саме з нього завжди треба починати відгук.
Єдине що мав знати оператор це правила перевірки посилок, здається батарейки можна вставляти. У мене десь була їх брашура з сайту де ті правила вони пишуть, часто своїм покупцям відправляю. Ну заплуталась може людина і помилилась, одразу кіпіш влаштувоєте, там же біля оператора подзвонили б на горячую лінію та спитали можна чи ні. Прям образили
Це не касир, а оператор який видає посилки , він не повинен мати знання куплі продажі, бо не займається продажами, а видає посилки на пошті. І не оператор вам пропонував купити кота в мішку, а продавець який надіслав товар без батарейки.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Відмова касира,щоб я перевірила товар на роботу - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Наразі заборонено:
✔ Підключати прилади, носії інформації або механізми, які не є частиною
відправлення (за винятком сім-карток, навушників, елементів живлення, флешнакопичувача (з метою перевірки дефектів матриці телевізорів)).
✔ Розбирати відправлення, крім випадків, що передбачають встановлення сімкартки або елементів живлення без використання інструмента, який не входить в комплект пристрою.
Також ви як покупець можете попередньо оговорити з відправником можливість повернення відправлення, на що компанія має послугу "Легке повернення", окрім цього, ви як споживач можете вимагати у відправника повернення товару згідно з законом.