Надежда Отзыв написан 16 марта, 2024 год39 просмотров
Це вже не першийвипадок, коли курєр не виконує своєї роботи. При цьому оплата стягується за адресну доставку. Замовили саджанці дерев. Доплатили за доставку по адресу. Пропустила телефонний дзвінок від курєра Олега (Кременець, Тернопільська обл), хоча він мав приїхати в 18 годині. Телефонував в районі 16.30-17. Перетелефонувала, так мені ще й нахамили. І сказали, оскільки посилка оплачена, то її лишили в магазині де працює пунк видачі. І я маю забрати її звідти або в руках, або привязавши до велосипеда. А це не мало не багнато кілометра 2,5-3. Якбі я , бачте, взяла телефон, то він привіз би. А те що в мене не було можливості тримати телефон біля себе, то нікому не цікаво. От скажіть за що я доплатила 100 грн? За те, щоб самій тягти посилку? Нова пошта вже давно перестає викликати довіру. А з такими курєрами і подавно. Ліпше замовляти через УКр пошту. Хоч довше, зате болота не бояться і привозять замовлення додому. При цьому дешевше.
Достоинства:
Доставляютя протягом суток
Недостатки:
Хамство і не відповідальне відношення курєра до виконання своїх обовязків.
Шановні представники піар компанії, з якою співпрацює нова пошта. Я чудово розумію що ваше завдання нівелювати мій негатив. Але для вашого клієнта було б краще самому відповісти мені і врегулювати це питання. Оскільки від його коммунікації залежить його репутація. Тому дуже прошу всі свої нівелюваня відправляйте в адррес інших авторів негативу. Тому що, що таке управління репутацією я знаю і мені не потрібно тут видавати себе за реальних користувачів послугами НП. Бот завжди залишиться ботом,
Надія, а ви раптом не працівник укрпошти?))) в селі укрпошту напевно витіснила нова пошта от ви і влаштувались відгук написати?)) грн 20 хоч отримали за це?)))
В цьому повністю згодна! Трохи нижче в коментарях вона пише, що працює піар агентом. Мабуть, їй замовили Нову пошту, щоб репутацію псувала. Бо нічого переконливого: ні провину кур'єра не змогла пояснити, ні номеру накладної не дала.
Зазвичай кур'єри самі пропонують доставити в інший час, якщо щось пішло не так, бо вони дорожать своєю роботою. А тут намалювала такого борзого кур'єра, можна сказати, відмороженого, що нібито відмовляється доставляти!
Шановна пані, може, на Ваш погляд, у представників Нової пошти бути вихідний від вас день? Від вас, які самі щось прозівали - а валять на Нову пошту ще й паплюжать її репутацію! Вам курь'єр дзвонив? Дзвонив! Хотів доставити посилку. Замість того, щоб вибачитись, що не дали йому виконати свою роботу - у вас хватає совісті тупати ногами на кур'єрів і пошту. Це ж вам не собачки, щоб у вас по ниточці ходити і в рота заглядати. В даному випадку Ви самі винуваті. Подумайте краще про свою репутацію з такою поведінкою.
Так, я теж клієнт Нової пошти і треба чесно визнати, що це найкраща в даний час пошта. Але ось такі, як ви, намагаються спаплюжити все гарне і зловживають добрим відношенням. Прогавила кур'єра ще й тупає ногами.
Ты в школе училось читать или дневник в первом классе скурило? Тут ясно написано "доплатила 100 грн. за курьера"! Доплатила к сумме пересылки. Что непонятного? Иди проспись и не воняй здесь перегаром. Выучило одно только слово "нищеброды", миллионешу строишь тут из себя, а само в реале такое и есть, как других обзываешь.
Дякую за підтримку. Не звертайте увагу. Це проплачені боти, завдання яких показати що людина, яка написала негатив дура, а вони білі й пухнасті. Ще раз дякую за підтримку
з чого ви взяли, що я вас підтримую? Ні в якому разі! Я спілкувалася з Іриною, тому що не люблю вульгарних: в суспільних містах треба бути ввічливішою. Вас я не підтримую, тому що ви зізнались, що ви піар агент і прийшли паплюжити репутацію Нової пошти нечесним шляхом по замовленню конкурентів. Те, що не схотіли навіть надати номер накладної, за якою кур'єр не схотів доставляти, цьому доказ. Гаряча лінія - це відмазка.
якби я замовив садженці кур'єром і не хотів сам везти 3 км на велосипеді - то, мабуть, і в туалет ходив би з телефоном. Ви ж знаєте, що без дзвінка кур'єр не приїде. І навіщо тоді його замовляти, якщо не можете тримати при собі телефон? Може, самій треба бути трохи відповідальнішою?
А коли передзвонили - на наступний день не можна було домовитись про те, щоб привіз?
Курєр не перезвонив. Це я перезвонила йому. Це по-перше. По-друге це не вперше курєр віднісся невідповідально до своїх обовязків. По-третє до вказаного часу доставки курєром ще було достатньо часу в мене, навіть тоді коли я перетелефонувала. Так, що.... Давайте не вигорожуйте своїх клієнтів. Бо в якийсь момент самі ж і постраждаєте від їхньої халатності.
Ви можете логічно і послідовно пояснити, чому, коли передзвонили кур'єру, не домовились про доставку? Він вам каже: йдіть заберіть в магазині. Чому ви не наполягли на доставці додому??? Він вам запропонував і ви погодились. Якби ви наполягали - то приніс.
Я впевнений, що тут ніхто з вашої скарги нічого не зрозумів, і представник пошти навряд чи зрозуміє в чому провина кур'єра. Виходить так: він вам дзвонив > ви не брали трубку > потім передзвонили йому > він запропонував вам щоб ви свою забрали самі > ви погодились. А що заважало вам не погодитись і наполягати на доставці? Як то кажуть, його діло запропонувати, ваше - не погодитись або погодитись.
Якщо все не так, то напишіть конкретніше, бо вас ніхто не зрозуміє.
Слухайте, ви не представник НП. Чому я маю вам щось пояснювати? Ви розумієте, що предмет вашого захисту просто напросто сказав, що він вже поїхав з села і повертатися не буде. Хоча, мав доставити посилку в 18 годині по графіку. Звідкіля я знала, що він приїде раніше на півтори години? НП в нашому районі взагалі приїжає тоді коли їм хочеться. Ніякого графіку. Бардак. Курєр вже не вперше так поводить себе. Мій син (до речі захисник) коли був в відпуску теж щось був замовив адресною доставкою. Курєр взагалі відмовився везти в село, бо сніг був. Оскільки того разу оплати не було, то син і відмовився від посилки взагалі. А ви мені будуте далі вигороджувати курєра? Знаєте я теж працюю в піар компанії, але я не нападаю на людей, які невдоволені моїм клієнтом, а навпаки, разом з клієнтом врегульовуємо питання. А в вас завдання бачу принизити клієнтів НП. Ну що ж успіху.
У вашому відгуку ніде немає , що він вам СКАЗАВ о 16.30, ЩО ЙОГО ВЖЕ НЕМАЄ В СЕЛІ І ПОВЕРТАТИСЯ ВІН НЕ БУДЕ, ХОЧА ДОМОВЛЕНІСТЬ БУЛА на 18.00. Ви тільки написали про магазин. Тобто, не підкреслили його відмову, хоч він сам не додержався часу. Хоча, знову таки, чому не передомовитися на наступний день...
Шановна Надія, на відміну від Вас, я ніяким піарменеджером не працюю. Я вже давно на пенсії і, щоб було дешевше, часто купую все необхідне в інтернеті через пошту. Як постійного клієнта Нової пошти і мене цікавлять конфліктні ситуації та як їх не допустити. Вибачте, що поцікавився подробицями, тому що з відгука незрозуміло, чому ви не змогли домовитися з кур'єром. Треба було так і писати коротко: "Домовлялись з кур'єром на 18.00, він вирішив приїхати о 16.30, дзвонив, але я не чула. Передзвонила йому, але він відмовився доставляти". Коротко і зрозуміло. А то відгук дуже довгий, але нічого не зрозуміло, чому ви не змогли передомовитись.
Ніякої цілі Вас образити в мене не було. Навпаки, я лише хотів Вам допомогти уточнити ситуацію, бо представники пошти можуть не зрозуміти: з відгуку виглядає так, начебто ви не змогли між собою домовитись на інший час і відразу прибігли скаржитись. А виявляється, що зовсім не так.
Бажаю Вам щиро, щоб все вирішилось справедливо, миру і добра!
Шановний, ви тут кожній бочці затичка, як я подивилась. Кожному клієнту ви розповідаєте як потрібно жити. якщо ви не піар менеджер, то не встрявайте. А якщо працюєте, то намагайтеся не визивати ще більший негатив, а наоборот нівелюйте його. Тому, що ваші відповіді визивають ще більше негативу і агресії і реально репутація НП від цього не виграє.
Агресія надходить саме від вас, це видно з хамовитого відгука і вашої манери спілкування. Не дивно, що ви не можете домовлятися і спілкуватися не тільки з кур'єром. Навіть після того, як я побажав вам всього самого найкращого, ви продовжуєте агресувати. Страшна людина. Залишається тільки поспівчувати вашому чоловікові, якщо, звісно, він є.
І не треба вчити, що мені робити, бо це саме ви намагаєтесь всим вказувати та вишикувати в шеренгу.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Курєрська доставка розчарувала - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Підкажіть, будь ласка, номер накладної, аби ми могли все перевірити.
Зазвичай кур'єри самі пропонують доставити в інший час, якщо щось пішло не так, бо вони дорожать своєю роботою. А тут намалювала такого борзого кур'єра, можна сказати, відмороженого, що нібито відмовляється доставляти!
Так, я теж клієнт Нової пошти і треба чесно визнати, що це найкраща в даний час пошта. Але ось такі, як ви, намагаються спаплюжити все гарне і зловживають добрим відношенням. Прогавила кур'єра ще й тупає ногами.
А коли передзвонили - на наступний день не можна було домовитись про те, щоб привіз?
Я впевнений, що тут ніхто з вашої скарги нічого не зрозумів, і представник пошти навряд чи зрозуміє в чому провина кур'єра. Виходить так: він вам дзвонив > ви не брали трубку > потім передзвонили йому > він запропонував вам щоб ви свою забрали самі > ви погодились. А що заважало вам не погодитись і наполягати на доставці? Як то кажуть, його діло запропонувати, ваше - не погодитись або погодитись.
Якщо все не так, то напишіть конкретніше, бо вас ніхто не зрозуміє.
Шановна Надія, на відміну від Вас, я ніяким піарменеджером не працюю. Я вже давно на пенсії і, щоб було дешевше, часто купую все необхідне в інтернеті через пошту. Як постійного клієнта Нової пошти і мене цікавлять конфліктні ситуації та як їх не допустити. Вибачте, що поцікавився подробицями, тому що з відгука незрозуміло, чому ви не змогли домовитися з кур'єром. Треба було так і писати коротко: "Домовлялись з кур'єром на 18.00, він вирішив приїхати о 16.30, дзвонив, але я не чула. Передзвонила йому, але він відмовився доставляти". Коротко і зрозуміло. А то відгук дуже довгий, але нічого не зрозуміло, чому ви не змогли передомовитись.
Ніякої цілі Вас образити в мене не було. Навпаки, я лише хотів Вам допомогти уточнити ситуацію, бо представники пошти можуть не зрозуміти: з відгуку виглядає так, начебто ви не змогли між собою домовитись на інший час і відразу прибігли скаржитись. А виявляється, що зовсім не так.
Бажаю Вам щиро, щоб все вирішилось справедливо, миру і добра!
І не треба вчити, що мені робити, бо це саме ви намагаєтесь всим вказувати та вишикувати в шеренгу.