Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Курєрська доставка розчарувала - Відгуки про НОВА ПОШТА
відгук
Коментарі до відгуку
Підкажіть, будь ласка, номер накладної, аби ми могли все перевірити.
Зазвичай кур'єри самі пропонують доставити в інший час, якщо щось пішло не так, бо вони дорожать своєю роботою. А тут намалювала такого борзого кур'єра, можна сказати, відмороженого, що нібито відмовляється доставляти!
Так, я теж клієнт Нової пошти і треба чесно визнати, що це найкраща в даний час пошта. Але ось такі, як ви, намагаються спаплюжити все гарне і зловживають добрим відношенням. Прогавила кур'єра ще й тупає ногами.
А коли передзвонили - на наступний день не можна було домовитись про те, щоб привіз?
Я впевнений, що тут ніхто з вашої скарги нічого не зрозумів, і представник пошти навряд чи зрозуміє в чому провина кур'єра. Виходить так: він вам дзвонив > ви не брали трубку > потім передзвонили йому > він запропонував вам щоб ви свою забрали самі > ви погодились. А що заважало вам не погодитись і наполягати на доставці? Як то кажуть, його діло запропонувати, ваше - не погодитись або погодитись.
Якщо все не так, то напишіть конкретніше, бо вас ніхто не зрозуміє.
Шановна Надія, на відміну від Вас, я ніяким піарменеджером не працюю. Я вже давно на пенсії і, щоб було дешевше, часто купую все необхідне в інтернеті через пошту. Як постійного клієнта Нової пошти і мене цікавлять конфліктні ситуації та як їх не допустити. Вибачте, що поцікавився подробицями, тому що з відгука незрозуміло, чому ви не змогли домовитися з кур'єром. Треба було так і писати коротко: "Домовлялись з кур'єром на 18.00, він вирішив приїхати о 16.30, дзвонив, але я не чула. Передзвонила йому, але він відмовився доставляти". Коротко і зрозуміло. А то відгук дуже довгий, але нічого не зрозуміло, чому ви не змогли передомовитись.
Ніякої цілі Вас образити в мене не було. Навпаки, я лише хотів Вам допомогти уточнити ситуацію, бо представники пошти можуть не зрозуміти: з відгуку виглядає так, начебто ви не змогли між собою домовитись на інший час і відразу прибігли скаржитись. А виявляється, що зовсім не так.
Бажаю Вам щиро, щоб все вирішилось справедливо, миру і добра!
І не треба вчити, що мені робити, бо це саме ви намагаєтесь всим вказувати та вишикувати в шеренгу.