Єлизавета Оксюк Отзыв написан 29 февраля, 2024 год40 просмотров
Робила замовлення з інтернет - магазину в Англії , доставку в Україну планувала сервісом нової пошти . Замовлення було доставлене до складу нової пошти в Англії кур’єром локального поштового сервісу , є відповідне фото підтвердження . Але в новій пошті стверджують що не отримували , не бачили , відповідальності ні за що не несуть . Я написала в магазин де купувала товар , там порадили подивитись поруч з цією адресою на всяк випадок , але і цього працівники пошти не роблять . З таким підходом можна регулярно цупити посилки і просто казати що їх не приносили . 1 согласен
В будь якому випадку при доказі вини фірми можна (в цьому випадку і треба) добиватися матеріальної відповідальності фірми перед державою і перед клієнтом окремо, а також моральної компенсації перед клієнтом.
На рахунок чудо менеджера Олени - най зніметься з ручніка. Саме склад робить пошук того, що пропало, і саме склад контактує з перевізником, коли їм щось приносить. На самий крайній варіант окремий менеджер, але розумні фірми не використовують давно цю систему, бо вона призводить до поганих наслідків.
А тепер перейдемо до мінусів. Фотографія, яку ви висвітлили від кур'єра, що приніс посилку до НП можна сміло викидати. Вона доказує лише те, що посилка існує. Якщо це білий пакет, який вкритий - то фото лише доказ того, що посилка порвалася. Вам треба, для початку копія документа, який підтверджує отримання посилки НП. У нас це був би акт прийому-передачі. Що у іноземців я не знаю. А його вам надасть перевізник, який приніс товар до НП. Там має бути прізвище і підпис (а можливо і особиста печать) працівника, який отримував товар, або відмовився від отримання. І якщо вже буде такий документ, то вже ніяка Олена не буде тарахтіти, що склад робить, а що не робить. І тоді 367 ККУ вже і до неї можна пристосувати. А це, на хвилинку, від 2000 неоподаткованих мінімумів до 3-х років в залежності від тяжкості спричинених наслідків
Емммм... Ви пігулки забули прийняти? Де ви бачили таких тролів? Які топлять на дві сторони: і фірму і клієнта. Та самі мої коментарі являються змістовними для клієнта. Був би я тролем, не було би сказано клієнтці, що без доказів нічого не буде і це дохлий номер. Просипаємся, тітко, просипаємся...
Біда в тому , що не існує акту прийому-передачі посилки , в них є місце де кур’єр має залишити посилку ( safe place як вони його називають ) і на цьому все . Покупець ніяк не застрахований . В магазині де я придбала товар відповіли що займуться пошуком посилки , але я маю написати заяву до їх поліції . Що звісно неможливо . От і все . Тому треба багато разів подумати а чи варто взагалі так замовляти .
В такому випадку, чим вони можуть доказати, що вони посилку доставили саме до того місця куди потрібно? Геопозиція не доказ, вона лиш показує, що кур'єр там був. Фото, що вони скинули теж ніякого толку не дає. Фактично, вони ніяких доказів не надають, але їм треба вірити. Дуже зручно. Я би вам радив одне з двох. Або проконсультуватися в нашій поліції. Або у юриста міжнародника.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Привласнили посилку - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Надзвичайно прикро за цю ситуацію. На жаль, маємо інформацію, що, відправлення не було доставлено до складу.
Вже другий день чекаю на офіційний документ від Вас , вчора два рази писала на Вашу пошту що мені необхідно його отримати для магазину .
Чекаю на відповідь .
Ст. 367 КК службова недбалість
Це в залежності від причини втрати посилки
В будь якому випадку при доказі вини фірми можна (в цьому випадку і треба) добиватися матеріальної відповідальності фірми перед державою і перед клієнтом окремо, а також моральної компенсації перед клієнтом.
На рахунок чудо менеджера Олени - най зніметься з ручніка. Саме склад робить пошук того, що пропало, і саме склад контактує з перевізником, коли їм щось приносить. На самий крайній варіант окремий менеджер, але розумні фірми не використовують давно цю систему, бо вона призводить до поганих наслідків.
А тепер перейдемо до мінусів. Фотографія, яку ви висвітлили від кур'єра, що приніс посилку до НП можна сміло викидати. Вона доказує лише те, що посилка існує. Якщо це білий пакет, який вкритий - то фото лише доказ того, що посилка порвалася. Вам треба, для початку копія документа, який підтверджує отримання посилки НП. У нас це був би акт прийому-передачі. Що у іноземців я не знаю. А його вам надасть перевізник, який приніс товар до НП. Там має бути прізвище і підпис (а можливо і особиста печать) працівника, який отримував товар, або відмовився від отримання. І якщо вже буде такий документ, то вже ніяка Олена не буде тарахтіти, що склад робить, а що не робить. І тоді 367 ККУ вже і до неї можна пристосувати. А це, на хвилинку, від 2000 неоподаткованих мінімумів до 3-х років в залежності від тяжкості спричинених наслідків