Ганна Отзыв написан 14 февраля, 2024 год26 просмотров
ВИРАЖАЮ ЗАГАЛЬНО-КЛІЄНТСЬКУ ДУМКУ:
"Нова Пошта" добре працює вже 20 років, але її керівництво так і не додумалось встановити хоча б по одній примірочній кабінці на відділення!
Навіщо люди переплачують гроші за "накладений платіж", якщо не мають можливості впевнитись, що річ їм дійсно підходить і змушені Забирати Непотріб додому, щоб знову прийти і Повернути його на наступний день?
Чи на таких простаків і розраховано??
Наступного разу мірятиму посеред відділення, у всіх на очах, і, хай буде соромно фірмі, що не здатна забезпечити комфортне обслуговування своїм клієнтам!(((
У відгуку, який трохи вище, вірно пишуть: може на відділеннях ще кабінки для побачень встановити? Поштова служба - не магазин, ставити швейцара в кожній кабінці, щоб не крали, не псували і не підмінювали товар, - дуже дорого обійдеться. Я теж купую одяг в інтернеті, знаю свої заміри, звіряю їх з тими, що надає продавець. Навчіться правильно купувати в інтернеті - і буде вам щастя!
Доречі, ви можете міряти на відділенні любий одяг, за виключенням нижньої білизни! Але її і не приймають назад.
Тоді, будь ласка, подайте на розгляд зустрічну пропозицію від тієї частини клієнтів, які категорично проти кабінок. Це питання не так давно вже піднімалось і тоді було вирішено не встановлювати, бо це потягне за собою купу проблем. В кожній кабінці камеру або швейцара нереально поставити, отже, буде процвітати крадійство, псування товару, підміна товару та інші злочини, що негативно вплине на доброчесних клієнтів та імідж пошти. Поштова служба - це не магазин з примірочними та продавцями-консультантами.
Замість того, щоб вибивати кабінки, нехай навчаться правильно купувати в інтернеті: знають свої точні заміри і уважно звіряють з тими, що надає продавець.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
ВСТАНОВІТЬ ПРИМІРОЧНІ КАБІНКИ ! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
"Нова Пошта" добре працює вже 20 років, але її керівництво так і не додумалось встановити хоча б по одній примірочній кабінці на відділення!
Навіщо люди переплачують гроші за "накладений платіж", якщо не мають можливості впевнитись, що річ їм дійсно підходить і змушені Забирати Непотріб додому, щоб знову прийти і Повернути його на наступний день?
Чи на таких простаків і розраховано??
Наступного разу мірятиму посеред відділення, у всіх на очах, і, хай буде соромно фірмі, що не здатна забезпечити комфортне обслуговування своїм клієнтам!(((
(Ще-й з Такими Тарифами!..)
1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Доречі, ви можете міряти на відділенні любий одяг, за виключенням нижньої білизни! Але її і не приймають назад.
Підкажіть, будь ласка, місто та номер відділення, де б хотіли, аби встановили примірочну?
Це питання назріло вже давно і всі клієнти будуть, ну, Дуже вдячні!!
Іще "публічний дом" нехай поставлять, бо щось зовсім розслаблено працює.
Або Публічний Дом "Nova" норм? 😈😈😈
Замість того, щоб вибивати кабінки, нехай навчаться правильно купувати в інтернеті: знають свої точні заміри і уважно звіряють з тими, що надає продавець.