Жахливе ставлення до виконання обовʼязків - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Отзыв написан 6 февраля, 2024 год 25 просмотров
Замовили адресну доставку холодильника за адреси на адресу в інше місто. Попередньо упакували. При прийнятті курʼєром холодильника, на адресі відправника, було повідомлено, що замовлено саме перевезення холодильника, та додатково замовлено послугу оренди піддону. Ми власноручно завантажили холодильник в автомобіль у стоячому положенні та курʼєр його закріпив у такому положенні. Яке ж було здивування коли на адресу отримувача холодильник приїхав в лежачому положенні. Коли подзвонили на гарячу лінію та повідомили про те, що «Нова пошта» порушила умови транспортування для даного виду товару і його тривалість подальшої експлуатації може значно скоротитися, чи він взагалі може і не працює після такої доставки, то оператор повідомив, що в них нема в зазначеному місті доставки автомобіля необхідного розміру тому вони на власний розсуд вирішили перевезти його на боку. Про те, що в іншому місті компанія не має відповідного транспортного засобу нас ніхто не повідомляв, хоча мали попередити, бо заводом виробником для даного виробу заборонено транспортування лежачі, і про це «Нова пошта» знала. Фактично компанія приховала від мене, клієнта, той факт, що вони не можуть здійснити належне виконання умов договору перевезення, за яке я сплачую кошти. Про вказаний факт вони мали попередити завчасно і або узгодити зі мною такий спосіб доставки, або відмовити у наданні послуги, у звʼязку з неможливістю її виконання.
Тобто компанія, яка займається перевезеннями фактично приховує істотні умови надання послуг та не дотримується стандартів та вимог до їх здійснення. Я вже не кажу про ті принципи, які компанія декларує: «Де б ми не працювали, ми завжди виконуємо свої обіцянки і завжди намагаємося діяти правильно, навіть якщо це не найлегший шлях.
Для нас має значення спосіб, у який досягнуто результат, а не лише факт його досягнення. Компанія очікує від співробітників чесності на всіх рівнях, дотримання вимог законодавства та внутрішніх нормативних документів».





Комментарии к отзыву

Ответ представителя Новая Почта 7 февраля, 2024 год
Доброго ранку! Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою трапився інцидент.
Timur 7 февраля, 2024 год
То це у вас систематично такі випадки перевезення холодильників лежачі? Бо у вас є навіть моє звернення, номер якого ви мені надсилали у смс. Треба розуміти, що Ви не можете знайти саме моє звернення серед інших аналогічних випадків? Чи то у Вас там така робота заради роботи?

Ну що тут сказати.

Попрацюю за вас, допоможу виконати вашу роботу, тримайте: «Шановний Клієнте! Ваше звернення зафіксоване №20240116/02936», від 16.01.2024.

Зауважу, що з часу того звернення ваша компанія ніякої відповіді, щодо неналежного виконання умов договору, так і не надала. Нащо запитуєте, незрозуміло.
Ответ представителя Новая Почта 7 февраля, 2024 год
Ми запитали номер накладної, аби ідентифікувати вас як клієнта та переглянути інформацію Оскільки по ніку, який вказано на Otzivua, інформація відсутня. Також бачимо, що колеги телефонували відправнику 16.01.2024 о 17:32, о 18:16 та 18.01 о 13:49, але на дзвінок не відповіли. Уточніть, будь ласка, чи пошкоджено вантаж.
Timur 7 февраля, 2024 год
По-перше: чому ж ви не пишете, що ми спілкувались з вашими представниками тричі, але кожен раз я чую те саме: «працює чи ні?»…

Тепер ви мені тут пишете про це.

Знову те саме. Нема у нас з вами діалогу.

Ви ніяк не зрозумієте, що ви порушуєте моє право як замовника на отримання якісної послуги, передбаченої умовами договору. Хто дав вам право на перевезення моє речі у спосіб, який заборонений заводом виробником, про що ви, були зазделегідь попереджені. Ви прийняли на себе зобовʼязання щодо організації належного перевезення для даного виду виробу і визначили вартість саме такої послуги, відповідно до правил транспортування даного виробу. Ви зазделегідь були обізнані про те, що у вашій компанії відсутнє відповідне авто в місті кінцевої доставки, але ви скрили цей факт.

По-друге: чи даєте ви гарантію, що даний виріб після порушення вами умов транспортування зможе відпрацювати визначений заводом виробником строк експлуатації?

По-третє: який результат розгляду звернення? Я так і не почув.

Пишіть сюди, всім буде пізнавально почитати як ви обманюєте клієнтів, а потім вирішуєте такі випадки.
Ответ представителя Новая Почта 7 февраля, 2024 год
Всю інформацію вам вже було надано.

Якщо ви не згодні з умовами транспортування та вважаєте, що ваші права було порушено, будь ласка, зверніться в будь-яке виділення для написання претензії.

Її розглянуть фахівці нададуть вам відповідь ґрунтуючись на чинному законодавстві та умовах надання послуг.

За бажанням зможете запросити офіційну письмову відповідь.


НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Все отзывы

1.5 5
23895 отзывов / 5194722 просмотра
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл».
«Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Курьерские службы
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 1.8
1319 отзывов
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.4
2048 отзывов
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.3
26914 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.7
14056 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3681 отзыв
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.2
1055 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.4
3656 отзывов
Fedex
Fedex

Рейтинг: 1.6
114 отзывов
Meest - America
Meest - America

Рейтинг: 1.5
211 отзывов
Liki24
Liki24

Рейтинг: 3.8
679 отзывов