Максим Седаков Отзыв написан 25 января, 2024 год38 просмотров
Вирішив вдруге скористатись міжнародною доставкою від Нова Пошта. Спочатку оформив заявку на міжнародне відправлення та чекав близько тижня поки заявка буде підтверджена. Через тиждень надходить повідомлення що заявка скасована так як не була надана до відправки. Телефоную на гарячу лінію де мені кажуть що це якийсь програмний збір та просять оформити нову заявку. Оформлюю нову заявку і знову через декілька годин надходить повідомлення що заявку скасовано через відсутність зв'язку з відправником (тобто зі мною). Телефоную на гарячу лінію де мені повідомляють що це знову збій бо ніхто не телефонував мені. Вечором надаю створену посилку до відправки, вартість посилки вказана 22$. Посилку до відправлення було передано нашим кур'єром. Під час відправки вартість посилки зростає до 237$ та наш одержувач в Молдові додатково сплачує 72$ за розмитнення. Залишаю скаргу через сайт - протягом половини робочого дня ніхто не надав зворотній зв'язок. Телефоную на гарячу лінію де мені повідомляють що така ціна була вказана у відділенні. На моє питання яке задав декілька разів "Ким саме вказано" мені повідомляють що питання треба уточнити і обіцяють надати зворотній зв'язок. На даний момент зворотній зв'язок так ніхто і не надав, а я вимушений компенсувати одержувачу 72$.
Достоинства:
Не виявив.
Недостатки:
Довгий час реагування на заявку, низька компетентність працівників у відділенні, низький рівень компетентності співробітників служби підтримки,
Маємо інформацію, що з вами вже зв'язувались з приводу компенсації наші колеги. Нам дуже прикро, що цей інцидент мав місце в нашій співпраці. Сподіваємось, що в майбутньому такі непорозуміння не виникатимуть. Якщо знадобиться допомога - обов'язково звертайтесь 😉
Максиме, на жаль, оформлена вами міжнародна накладна та інвойс невірно, тому й митні платежі були нараховані виходячи з цієї суми. Зі свого боку можемо запропонувати скласти претензію. Виплата здійснюється за рішенням відділу компенсації. Можемо запропонувати скласти претензію для отримання компенсації та надіслати нам у приватні повідомлення фейсбук чи інстаграм вказавши номер звернення "20240126/03170", аби не витрачати час на похід у відділення. Бланк тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals_international.pdf
Просто ви повинні знати що в додатку не вийде оформити заявку вартістю дорожче ніж 50$, а 237$ так точно) Відповідно вартість 237$ була вказана кимось іншим з ваших працівників.
Хто саме не вірно оформив інвойс? Коли я створював заявку, то вартість була близько 22$, а вже при відправці зросла до 220$ і цей інвойс був оформлений не мною.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
При відправці вартість посилки зросла в 10 разів. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Маємо інформацію, що з вами вже зв'язувались з приводу компенсації наші колеги. Нам дуже прикро, що цей інцидент мав місце в нашій співпраці. Сподіваємось, що в майбутньому такі непорозуміння не виникатимуть. Якщо знадобиться допомога - обов'язково звертайтесь 😉
Ми займаємось вашим питанням, розберемося і дамо зворотний зв'язок.
Повідомте нам номер накладної, аби ми могли перевірити детально інформацію 🤝