Не прийшло повідомлення про отримання товару, ні СМС, ні на Вайбер(до цього завжди приходило)! Як результат, не встиг забрати і посилку відправили назад відправнику. Довелося замовляти повторну відправку.
Згідно з правилами компанії, якщо клієнт має застосунок, СМС відправляється першочергово Push, якщо спроба не успішна - Viber, далі - звичайне смс-повідомлення. За вказаною накладною бачимо, що отримувачу було відправлено та доставлено повідомлення про прибуття посилочки на перший та четвертий день в мобільному додатку 🤔
Нет! С себя полной отвественности тоже не снимаю, но для это пришлось заходить в личный кабинет в магазине, что бы узнать где товар.
Сервисы НП ОБЯЗАНЫ автоматически сообщать о приходе товара в точку выдачи, ведь с остальными отправками через НП проблем почему-то не было, сообщения о доставке приходят автоматически!
Учитивая цену в 3 раза большую, нежели в прямого конкурента Укрпочты, считаю сервич просто ужасным.
Вряд ли укр пошта может быть конкурентом. Слабенькая слишком и тарифы подняли . Ну и почему ужасно? если информировали вас, выше проверили и дали ответ.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Повністю перевелася - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Сервисы НП ОБЯЗАНЫ автоматически сообщать о приходе товара в точку выдачи, ведь с остальными отправками через НП проблем почему-то не было, сообщения о доставке приходят автоматически!
Учитивая цену в 3 раза большую, нежели в прямого конкурента Укрпочты, считаю сервич просто ужасным.