Светлана Отзыв написан 30 июля, 2023 год49 просмотров
Пару днів назад я проходила з Новою поштою квест. Суть його була - забери свою посилку.... І так почну з початку ... Пізно ввечері я натрапила на об'яву одного продукту і зписалася з продавцем. Щоб не стояти в черзі та не поспішати на відділення (інколи працюю до 22.00) я замовила свою посилку у Поштомат ( розмір посилки 10*5*2 см Вага десь 100 грамм). З продавцем домовилась про відправку - оплатила вартість - задоволена лягла спати. На наступний день я отримала повідомлення, що до мене поспішає посилка, "подякувала" за чесність продавця і подивившись, що посилка в Поштомат буде вкладена до 12.00 скоригувала свій робочий час, щоб отримати посилку тільки но її покладуть у комірку. Але у Нової пошти були свої плани на мій вантаж.... І тут почалося..... Десь за годину до омріяної зустрічі мене з моїм "скарбом" мені в додаток (добре, що він у мене був, бо шукала б я свою посилку довше) приходить повідомлення, що посилка поїде на інший Поштомат... Щоб зрозуміти мої відчуття я спочатку подумала шо натрапила на шахраїв(продавця) і вони таким чином ховають відсутність товару в посилці... Але ні.. Я зателефонувала на горячу лінію Нової пошти і дізналася, що оператор самовільно переадресував мою посилку. Я задала питання чи це нормально, що без відома клієнта його посилку кудись переадресовують - на що отримала відповідь, що всі комірки зайняті (додам, що ще зранку я оплатила доставку в 70 грн за посилку, щоб не гаяти час біля Поштомат). Я відповіла, ок тоді відправте мою посилку кур'єром до Поштомату, бо вона мені потрібна сьогодні... І тут почалося... Оператор НП сказав що це буде додатково 35 грн, я - ок, аби тільки отримати своє сьогодні. Я змирившись з доставкою кур' эра отримавши орієнтовний час 13(14) почала чекати. В 14-00 ніхто не набрав, а в додатку я побачила ще 2 невідомі мені посилки, які кудись комусь переадресовували. Зателефонувала на ГЛ - сказали почекайте 5 хв розберемось дамо зворотній зв'язок. Проходе година - дзвоню - дайте 5 хв розберемось дамо зворотній зв'язок. Наступний мій дзвінок містив в собі всі слова які я колись десь чула і промовляючи які зовсім цим не пишаюся, на що була відповідь сьогодні до 18.00 посилка буде в Поштоматі, а Вам за незручності буде "бонус плюс" - безкоштовна доставка. Ні в 18.00 ні в 19.00 ні навіть в 21.00 помилки в Поштоматі не було... Вона приїхала до мене курьєром на наступний день десь об 14.30 з оплатою додаткових 35 грн. Далі послідував дзвінок оператора з бажанням взяти відгук по роботі НП.... Розмовляти я не хотіла так що залишаю відгук тут... Чи буду користуватися НП надалі - нажаль буду - бо альтернативні швидкі способи доставки в нашій країні поки відсутні. 1 согласен
Нам дійсно дуже прикро, що виникла така ситуація з Вашою посилочкою 🥺 Розуміємо, що вона вже отримана. Але не хочемо, щоб залишилась погана думка про роботу компанії, тому пропонуємо отримати невеликий подаруночок, який точно покращить настрій 🫶 Підкажіть, будь ласка, на які дані можемо його відправити (місто, номер відділення, ПІБ та номер телефону)?
Світлано, на жаль, інформація відсутня. Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якої була доставка або нам в особисті повідомлення надайте дані для відправки подаруночка (ПІБ та номер телефону).
Працюю в НП і можу прокоментувати цю ситуацію. По-перше, як вже зазначила людина, яка Вам відповіла, потрібно читати умови надання послуг.
По-друге, НП вказує лише РДП (РОЗРАХУНКОВУ дату прибуття) в якої можуть бути похибки як в позитивний так і в негативний бік.
По-третє, повернемось до умов надання послуг. Там прописано, що в разі відсутності вільної комірки в поштоматі - доставка здійснюється в найближче відділення/поштомат (в умовах надання послуг пункт 14.2)
Закінчимо на тому, що все ж таки треба читати на що погоджуєтесь при відправці/отриманні.
Прям одним постом від працівника НП видно "лояльність до клієнта" та "ввічливість операторів".
А в умовах надання послуг не пишеться, що клієнт має бути повідомлений про зміну адреси доставки?
Якщо ж ні, то чому оператори НП і телефонній розмові (яка у Вас і компанії записується) оператори обіцяли надати зворотній зв'язок протягом 5 хв після мого звернення, але так і не надали.
Чому ж в останньому звернені оператор повідомив про час доставки на Поштомат о 18.00, а сама доставка приїхала кур' єром на наступний день десь о 14.00?
Я не на роботі і можу спілкуватись у зручній для себе формі. І не знаю як Ви, а я не помітив, щоб я у Ваш бік сказав щось грубе чи щось подібне. Якщо ж Вас все таки щось зачепило - приношу свої вибачення.
Перейдемо до Ваших запитань. Щодо повідомлення клієнта про переадресування відправлення - Вам в додатку прийшло декілька накладних. Перша - це ЕН відправки Вам з відділення до поштомату. Друга - переадресація з одного поштомату в інший. Третя - переадресація з поштомату на адресу. Вам ці накладні прийшли, тим самим повідомивши Вас про переадресування.
Щодо операторів гарячої лінії - це реально біда. Більшість з них не знають навіть примітивних робочих процесів, що вже казати про Ваш випадок.
Може до дати доставки було додано "плановий " чи "орієнтовний"час доставки? Щодо термінів та процедури доставки НП завжди дуже прозора , клієнт завжди бачить що відбувається з посилкою. Покажіть хоч одну транспортну компанію у нас яка хвилинка в хвилинку доставить посилку. Це просто ж неможливо. Працюють люди, а не роботи
Ви, мабуть, маєте відношення до НП (працівник або знайомий когось з керівництва) або ще гірше не читали уважно мій відгук, бо там написано, що в мене претензія до працівників Нової пошти, які спочатку самовільно без моєї згоди переслали посилку на інший Поштомат, потім після розмови зі мною обіцяли кілька раз передзвонити через 5 хв і надати зворотній зв'язок і в кінці кінців доставили мені посилку кур' єром до Поштомату на який була оформлена посилка з самого початку на наступний день.
Я уважно читала и мій коментар був не до суті вашої претензії, а до окремих її уточнень які ви прописали. На жаль ,я не маю відношення до працівників нова пошта. Є постійним клієнтом багато років. Один раз зайшла відгук написати та як почитала які більшість людей тупі ... На фейсбук вчора до них заглянула у коментарі. А чому пишу , на жаль, бо нп дуже ввічлива щось. Деяких клієнтів би на х послати , а перед ними ще вибачаються та ще не аби як.. була б я їх працівником так не змогла би. Люди навіть не звертають уваги на умови надання послуг з якими вони погодилися, не дивляться що скільки коштує, чогось вимагають ругаються, претензії на порожньому місці, а потім знов бігуть користуватись послугами.
До чого ввічливість операторів, до того що вони спочатку без мого відома переадресували посилку, а потім коли я дзвонила на ГЛ - так нічого мені і не пояснили обіцяючи передзвонити після кожного мого дзвінка через 5 хв...
Якби вони передзвонили спочатку та пояснили б переадресацію посилки, або б сповістили, що посилка прийде на день пізніше, то тої ситуації б не було... Але НП вирішила, що сповіщення клієнта це не важливо.
Про ціни я написала тільки для розуміння безглуздості ситуації, що мені прийшла посилка до Поштомату кур'єром за додаткову плату та на наступний день, плюс ще й полежала в декількох місцях.
І так, нажаль, у нас в сфері доставки немає конкурентності, тому і користуюсь послугами даної пошти, бо за більші кошти отримую свої посилки швидше.
І я готова платити більше, але домовленості повинні дотримуватись обидві сторони.
Я саме про ситуацію,що у вас склалося нічого і не пишу. Так щось пішло не за планом і це в очевидь. В мене за 5 років бувало і не таке. Й кур'єри матом крили, и пошкодження були товару , затримки. Але ж компанія величезна просто, на таку кількість роботи це нормально, я вважаю, що не може бути все ідеально. Ну то я так про свої випадки, хто як сприймає. В мене для прикладу на 100 відправок одна проблема . Але людяності від компанії, надійності і швидкості на 100 відправок у мене буде 200. Дякую. З вами все одно було приємно мати діалог. Хай щастить
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Квест з Новою поштою - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Пізно ввечері я натрапила на об'яву одного продукту і зписалася з продавцем. Щоб не стояти в черзі та не поспішати на відділення (інколи працюю до 22.00) я замовила свою посилку у Поштомат ( розмір посилки 10*5*2 см Вага десь 100 грамм). З продавцем домовилась про відправку - оплатила вартість - задоволена лягла спати. На наступний день я отримала повідомлення, що до мене поспішає посилка, "подякувала" за чесність продавця і подивившись, що посилка в Поштомат буде вкладена до 12.00 скоригувала свій робочий час, щоб отримати посилку тільки но її покладуть у комірку. Але у Нової пошти були свої плани на мій вантаж.... І тут почалося.....
Десь за годину до омріяної зустрічі мене з моїм "скарбом" мені в додаток (добре, що він у мене був, бо шукала б я свою посилку довше) приходить повідомлення, що посилка поїде на інший Поштомат... Щоб зрозуміти мої відчуття я спочатку подумала шо натрапила на шахраїв(продавця) і вони таким чином ховають відсутність товару в посилці... Але ні..
Я зателефонувала на горячу лінію Нової пошти і дізналася, що оператор самовільно переадресував мою посилку. Я задала питання чи це нормально, що без відома клієнта його посилку кудись переадресовують - на що отримала відповідь, що всі комірки зайняті (додам, що ще зранку я оплатила доставку в 70 грн за посилку, щоб не гаяти час біля Поштомат).
Я відповіла, ок тоді відправте мою посилку кур'єром до Поштомату, бо вона мені потрібна сьогодні...
І тут почалося...
Оператор НП сказав що це буде додатково 35 грн, я - ок, аби тільки отримати своє сьогодні.
Я змирившись з доставкою кур' эра отримавши орієнтовний час 13(14) почала чекати.
В 14-00 ніхто не набрав, а в додатку я побачила ще 2 невідомі мені посилки, які кудись комусь переадресовували. Зателефонувала на ГЛ - сказали почекайте 5 хв розберемось дамо зворотній зв'язок.
Проходе година - дзвоню - дайте 5 хв розберемось дамо зворотній зв'язок.
Наступний мій дзвінок містив в собі всі слова які я колись десь чула і промовляючи які зовсім цим не пишаюся, на що була відповідь сьогодні до 18.00 посилка буде в Поштоматі, а Вам за незручності буде "бонус плюс" - безкоштовна доставка.
Ні в 18.00 ні в 19.00 ні навіть в 21.00 помилки в Поштоматі не було... Вона приїхала до мене курьєром на наступний день десь об 14.30 з оплатою додаткових 35 грн.
Далі послідував дзвінок оператора з бажанням взяти відгук по роботі НП.... Розмовляти я не хотіла так що залишаю відгук тут...
Чи буду користуватися НП надалі - нажаль буду - бо альтернативні швидкі способи доставки в нашій країні поки відсутні.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дійсно дуже прикро, що виникла така ситуація з Вашою посилочкою 🥺 Розуміємо, що вона вже отримана. Але не хочемо, щоб залишилась погана думка про роботу компанії, тому пропонуємо отримати невеликий подаруночок, який точно покращить настрій 🫶 Підкажіть, будь ласка, на які дані можемо його відправити (місто, номер відділення, ПІБ та номер телефону)?
Поштомат 5800 Київ.
Номер телефона у Вас точно зберігся
Світлано, на жаль, інформація відсутня. Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якої була доставка або нам в особисті повідомлення надайте дані для відправки подаруночка (ПІБ та номер телефону).
Подаруночок поспішає до Вас за накладною 59001003298741 🥰
Якщо будуть питання, то можете у будь-який час написати нам у соціальні мережі :) Ми на зв'язку 24/7 ✈ Гарного дня!
По-друге, НП вказує лише РДП (РОЗРАХУНКОВУ дату прибуття) в якої можуть бути похибки як в позитивний так і в негативний бік.
По-третє, повернемось до умов надання послуг. Там прописано, що в разі відсутності вільної комірки в поштоматі - доставка здійснюється в найближче відділення/поштомат (в умовах надання послуг пункт 14.2)
Закінчимо на тому, що все ж таки треба читати на що погоджуєтесь при відправці/отриманні.
Прям одним постом від працівника НП видно "лояльність до клієнта" та "ввічливість операторів".
А в умовах надання послуг не пишеться, що клієнт має бути повідомлений про зміну адреси доставки?
Якщо ж ні, то чому оператори НП і телефонній розмові (яка у Вас і компанії записується) оператори обіцяли надати зворотній зв'язок протягом 5 хв після мого звернення, але так і не надали.
Чому ж в останньому звернені оператор повідомив про час доставки на Поштомат о 18.00, а сама доставка приїхала кур' єром на наступний день десь о 14.00?
Перейдемо до Ваших запитань. Щодо повідомлення клієнта про переадресування відправлення - Вам в додатку прийшло декілька накладних. Перша - це ЕН відправки Вам з відділення до поштомату. Друга - переадресація з одного поштомату в інший. Третя - переадресація з поштомату на адресу. Вам ці накладні прийшли, тим самим повідомивши Вас про переадресування.
Щодо операторів гарячої лінії - це реально біда. Більшість з них не знають навіть примітивних робочих процесів, що вже казати про Ваш випадок.
Чи мають права оператори НП самовільно без згоди клієнта переадресовувати посилки?
Якщо оператори не орієнтуються в питанні чому не перенаправляють на більш досвідчених коллег?
2) Так, мають. В умовах надання послуг про це прописано
3) Щодо системи роботи колцентру підказати не можу, бо сам з ними часто сварюсь
1.Оператори, коли переадресовують посилки мають запитувати клієнта про переадресацію.
2. Оператори колцентра мають надавати зворотній зв'язок по проблемі з якою до них звернувся клієнт
Ні перше ні друге в моєму випадку не виконано.
Для чого це листування?
Якщо Ви дійсно працівник НП, то зараз Ви не згладжуєте ситуацію, а навпаки її нагнітаєте!!!
Якби вони передзвонили спочатку та пояснили б переадресацію посилки, або б сповістили, що посилка прийде на день пізніше, то тої ситуації б не було... Але НП вирішила, що сповіщення клієнта це не важливо.
Про ціни я написала тільки для розуміння безглуздості ситуації, що мені прийшла посилка до Поштомату кур'єром за додаткову плату та на наступний день, плюс ще й полежала в декількох місцях.
І так, нажаль, у нас в сфері доставки немає конкурентності, тому і користуюсь послугами даної пошти, бо за більші кошти отримую свої посилки швидше.
І я готова платити більше, але домовленості повинні дотримуватись обидві сторони.