Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Квест з Новою поштою - Відгуки про НОВА ПОШТА
Пізно ввечері я натрапила на об'яву одного продукту і зписалася з продавцем. Щоб не стояти в черзі та не поспішати на відділення (інколи працюю до 22.00) я замовила свою посилку у Поштомат ( розмір посилки 10*5*2 см Вага десь 100 грамм). З продавцем домовилась про відправку - оплатила вартість - задоволена лягла спати. На наступний день я отримала повідомлення, що до мене поспішає посилка, "подякувала" за чесність продавця і подивившись, що посилка в Поштомат буде вкладена до 12.00 скоригувала свій робочий час, щоб отримати посилку тільки но її покладуть у комірку. Але у Нової пошти були свої плани на мій вантаж.... І тут почалося.....
Десь за годину до омріяної зустрічі мене з моїм "скарбом" мені в додаток (добре, що він у мене був, бо шукала б я свою посилку довше) приходить повідомлення, що посилка поїде на інший Поштомат... Щоб зрозуміти мої відчуття я спочатку подумала шо натрапила на шахраїв(продавця) і вони таким чином ховають відсутність товару в посилці... Але ні..
Я зателефонувала на горячу лінію Нової пошти і дізналася, що оператор самовільно переадресував мою посилку. Я задала питання чи це нормально, що без відома клієнта його посилку кудись переадресовують - на що отримала відповідь, що всі комірки зайняті (додам, що ще зранку я оплатила доставку в 70 грн за посилку, щоб не гаяти час біля Поштомат).
Я відповіла, ок тоді відправте мою посилку кур'єром до Поштомату, бо вона мені потрібна сьогодні...
І тут почалося...
Оператор НП сказав що це буде додатково 35 грн, я - ок, аби тільки отримати своє сьогодні.
Я змирившись з доставкою кур' эра отримавши орієнтовний час 13(14) почала чекати.
В 14-00 ніхто не набрав, а в додатку я побачила ще 2 невідомі мені посилки, які кудись комусь переадресовували. Зателефонувала на ГЛ - сказали почекайте 5 хв розберемось дамо зворотній зв'язок.
Проходе година - дзвоню - дайте 5 хв розберемось дамо зворотній зв'язок.
Наступний мій дзвінок містив в собі всі слова які я колись десь чула і промовляючи які зовсім цим не пишаюся, на що була відповідь сьогодні до 18.00 посилка буде в Поштоматі, а Вам за незручності буде "бонус плюс" - безкоштовна доставка.
Ні в 18.00 ні в 19.00 ні навіть в 21.00 помилки в Поштоматі не було... Вона приїхала до мене курьєром на наступний день десь об 14.30 з оплатою додаткових 35 грн.
Далі послідував дзвінок оператора з бажанням взяти відгук по роботі НП.... Розмовляти я не хотіла так що залишаю відгук тут...
Чи буду користуватися НП надалі - нажаль буду - бо альтернативні швидкі способи доставки в нашій країні поки відсутні.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дійсно дуже прикро, що виникла така ситуація з Вашою посилочкою 🥺 Розуміємо, що вона вже отримана. Але не хочемо, щоб залишилась погана думка про роботу компанії, тому пропонуємо отримати невеликий подаруночок, який точно покращить настрій 🫶 Підкажіть, будь ласка, на які дані можемо його відправити (місто, номер відділення, ПІБ та номер телефону)?
Поштомат 5800 Київ.
Номер телефона у Вас точно зберігся
Світлано, на жаль, інформація відсутня. Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якої була доставка або нам в особисті повідомлення надайте дані для відправки подаруночка (ПІБ та номер телефону).
Подаруночок поспішає до Вас за накладною 59001003298741 🥰
Якщо будуть питання, то можете у будь-який час написати нам у соціальні мережі :) Ми на зв'язку 24/7 ✈ Гарного дня!
По-друге, НП вказує лише РДП (РОЗРАХУНКОВУ дату прибуття) в якої можуть бути похибки як в позитивний так і в негативний бік.
По-третє, повернемось до умов надання послуг. Там прописано, що в разі відсутності вільної комірки в поштоматі - доставка здійснюється в найближче відділення/поштомат (в умовах надання послуг пункт 14.2)
Закінчимо на тому, що все ж таки треба читати на що погоджуєтесь при відправці/отриманні.
Прям одним постом від працівника НП видно "лояльність до клієнта" та "ввічливість операторів".
А в умовах надання послуг не пишеться, що клієнт має бути повідомлений про зміну адреси доставки?
Якщо ж ні, то чому оператори НП і телефонній розмові (яка у Вас і компанії записується) оператори обіцяли надати зворотній зв'язок протягом 5 хв після мого звернення, але так і не надали.
Чому ж в останньому звернені оператор повідомив про час доставки на Поштомат о 18.00, а сама доставка приїхала кур' єром на наступний день десь о 14.00?
Перейдемо до Ваших запитань. Щодо повідомлення клієнта про переадресування відправлення - Вам в додатку прийшло декілька накладних. Перша - це ЕН відправки Вам з відділення до поштомату. Друга - переадресація з одного поштомату в інший. Третя - переадресація з поштомату на адресу. Вам ці накладні прийшли, тим самим повідомивши Вас про переадресування.
Щодо операторів гарячої лінії - це реально біда. Більшість з них не знають навіть примітивних робочих процесів, що вже казати про Ваш випадок.
Чи мають права оператори НП самовільно без згоди клієнта переадресовувати посилки?
Якщо оператори не орієнтуються в питанні чому не перенаправляють на більш досвідчених коллег?
2) Так, мають. В умовах надання послуг про це прописано
3) Щодо системи роботи колцентру підказати не можу, бо сам з ними часто сварюсь
1.Оператори, коли переадресовують посилки мають запитувати клієнта про переадресацію.
2. Оператори колцентра мають надавати зворотній зв'язок по проблемі з якою до них звернувся клієнт
Ні перше ні друге в моєму випадку не виконано.
Для чого це листування?
Якщо Ви дійсно працівник НП, то зараз Ви не згладжуєте ситуацію, а навпаки її нагнітаєте!!!
Якби вони передзвонили спочатку та пояснили б переадресацію посилки, або б сповістили, що посилка прийде на день пізніше, то тої ситуації б не було... Але НП вирішила, що сповіщення клієнта це не важливо.
Про ціни я написала тільки для розуміння безглуздості ситуації, що мені прийшла посилка до Поштомату кур'єром за додаткову плату та на наступний день, плюс ще й полежала в декількох місцях.
І так, нажаль, у нас в сфері доставки немає конкурентності, тому і користуюсь послугами даної пошти, бо за більші кошти отримую свої посилки швидше.
І я готова платити більше, але домовленості повинні дотримуватись обидві сторони.