Евгеній Отзыв написан 15 апреля, 2023 год35 просмотров
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Харків, Проспект Науки, 39 Отримав 15 квітня 2023р посилку з Рава-Руська до від №68 м. Харків. декларація № 59 0009 5371 0329 вартість доставки 70 грн. ( домкрат). Зробив зворотню доставку цього же товару, декларація №59 0009 5601 4471 в цей же день. вартість доставки вже 130 грн. керівник відділення № 68 м. Харків- Щербак Олександр Андрійович. Тепер зрозуміло за чий рахунок Нова пошта піариться за допомогу ЗСУ. За рахунок клієнтів. Роблять що заманеться. Чекаю на появу в майбутньому адекватного оператора доставки в Україні.
Переглянули інформацію. Згідно з даними в системі, зворотня відправка вантажу була здійснена в коробці. Що вплинуло на габарити вантажу і відповідно на об'ємну вагу. Вартість послуг з перевезення склала 100 грн, пакування відправлення - 30 грн.
Перед відправкою працівники відділення мали надати Вам роздруковану накладну для перевірки з цією інформацією.
1. Чому посилка на мою адресу прийшла в поліетіленовому пакеті, а не коробці та вартість доставки була 70 грн ?
2. Чому цей же товар зворотньою посилкою Ваш працівник не відправив також в поліетіленовому пакеті, а вибрав коробку для збільшення вартості доставки, що привело к збільшенню вартості доставки до 130 грн ?
Ну і на останок, Ваш працівник зворотню посилку при мені не поклав в коробку та не повідомив мені що він це зробить ? При цьому цей же працівник, Щербак Олександр Андрійович, видавав мені посилку на мою адресу та бачив що вона була в поліетиленову пакеті.
Дуже соромно за Вашу компанію та як Ви примусуєте працівників завишати вартість доставки.
Так, ваша компанія далеко не Амазон та інші провідні служби доставки.
Чекаю з надією що буде в Україні гідний оператор по доставці, та буде достойним конкурентом Нової пошти.
Добрий день! Ми нікого не примушуємо змінювати вартість послуг. Як вже повідомили Вам. Перед відправкою Вам надвалась роздрукована накладна з усією інформацією стосовно відправлення. Лише після Вашої згоди працівник може відправити вантаж.
Уточніть, будь ласка, Вам надавалась накладна для перевірки?
Ми зв'язалися з колегами з відділення та маємо інформацію з камер відеоспостереження, що оператор надавав накладну для перевірки, після чого клієнт звірив дані. Також маємо повідомити, що пакування здійснювалося згідно з умовами компанії. Запчастина, що транспортувалася, не має рівної сторони та належить до відправлень, для яких не передбачена можливість пакування в пакет чи стрейч-плівку, або транспортування без пакування, тому вантаж був додатково запакований вже при поверненні.
На жаль, домогтися справедливої та об'єктивної відповіді на скаргу в цій компанії неможливо.
Виходить, що з одного відділення нової пошти доставити цю посилку в пакеті (з нерівними сторонами) можна, що було зроблено. А з відділення №68 у місті Харків уже не можна. Тільки в коробці, тому що сторони не рівні. Правила змінюються залежно від апетитів відділень Нової пошти.
Якби Ви побачили весь процес відправки посилки (по камерах спостереження), то Ви б побачили, що я запропонував співробітнику відправити зворотну посилку також у пакеті, аналогічному якому надійшла посилка на мою адресу. Але він вирішив, що краще застосувати упаковку у вигляді коробки, що призвело до збільшення вартості доставки з 70 грн до 130 грн.
І справа не реальної вартості доставки цієї посилки, а в підході до роботи з клієнтом, за рахунок якого можна отримати більше грошей. Мабуть, це звичайна практика Нової пошти для працівників у цей непростий час. Звісно, що так можна донатити на ЗСУ за рахунок грошей клієнтів.
Висновок: без реальної конкуренції Нова пошта – без сорому та совісті.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Незрозуміла вартість доставки одного того ж товара - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
декларація № 59 0009 5371 0329 вартість доставки 70 грн. ( домкрат).
Зробив зворотню доставку цього же товару, декларація №59 0009 5601 4471 в цей же день. вартість доставки вже 130 грн.
керівник відділення № 68 м. Харків- Щербак Олександр Андрійович.
Тепер зрозуміло за чий рахунок Нова пошта піариться за допомогу ЗСУ.
За рахунок клієнтів.
Роблять що заманеться.
Чекаю на появу в майбутньому адекватного оператора доставки в Україні.
отзыв
Комментарии к отзыву
Перед відправкою працівники відділення мали надати Вам роздруковану накладну для перевірки з цією інформацією.
І лише після Вашої згоди відправити вантаж.
1. Чому посилка на мою адресу прийшла в поліетіленовому пакеті, а не коробці та вартість доставки була 70 грн ?
2. Чому цей же товар зворотньою посилкою Ваш працівник не відправив також в поліетіленовому пакеті, а вибрав коробку для збільшення вартості доставки, що привело к збільшенню вартості доставки до 130 грн ?
Ну і на останок, Ваш працівник зворотню посилку при мені не поклав в коробку та не повідомив мені що він це зробить ? При цьому цей же працівник, Щербак Олександр Андрійович, видавав мені посилку на мою адресу та бачив що вона була в поліетиленову пакеті.
Дуже соромно за Вашу компанію та як Ви примусуєте працівників завишати вартість доставки.
Так, ваша компанія далеко не Амазон та інші провідні служби доставки.
Чекаю з надією що буде в Україні гідний оператор по доставці, та буде достойним конкурентом Нової пошти.
Уточніть, будь ласка, Вам надавалась накладна для перевірки?
Ми зв'язалися з колегами з відділення та маємо інформацію з камер відеоспостереження, що оператор надавав накладну для перевірки, після чого клієнт звірив дані. Також маємо повідомити, що пакування здійснювалося згідно з умовами компанії. Запчастина, що транспортувалася, не має рівної сторони та належить до відправлень, для яких не передбачена можливість пакування в пакет чи стрейч-плівку, або транспортування без пакування, тому вантаж був додатково запакований вже при поверненні.
Виходить, що з одного відділення нової пошти доставити цю посилку в пакеті (з нерівними сторонами) можна, що було зроблено. А з відділення №68 у місті Харків уже не можна. Тільки в коробці, тому що сторони не рівні. Правила змінюються залежно від апетитів відділень Нової пошти.
Якби Ви побачили весь процес відправки посилки (по камерах спостереження), то Ви б побачили, що я запропонував співробітнику відправити зворотну посилку також у пакеті, аналогічному якому надійшла посилка на мою адресу. Але він вирішив, що краще застосувати упаковку у вигляді коробки, що призвело до збільшення вартості доставки з 70 грн до 130 грн.
І справа не реальної вартості доставки цієї посилки, а в підході до роботи з клієнтом, за рахунок якого можна отримати більше грошей. Мабуть, це звичайна практика Нової пошти для працівників у цей непростий час. Звісно, що так можна донатити на ЗСУ за рахунок грошей клієнтів.
Висновок: без реальної конкуренції Нова пошта – без сорому та совісті.
Здивовані Вашою думкою адже більшість (майже всі) клієнти задоволені послугами нашої компанії. Вище пояснили всі нюанси.
Сподіваємося, що це не стане крапкою у наших З Вами відносинах.