Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Незрозуміла вартість доставки одного того ж товара - Відгуки про НОВА ПОШТА
декларація № 59 0009 5371 0329 вартість доставки 70 грн. ( домкрат).
Зробив зворотню доставку цього же товару, декларація №59 0009 5601 4471 в цей же день. вартість доставки вже 130 грн.
керівник відділення № 68 м. Харків- Щербак Олександр Андрійович.
Тепер зрозуміло за чий рахунок Нова пошта піариться за допомогу ЗСУ.
За рахунок клієнтів.
Роблять що заманеться.
Чекаю на появу в майбутньому адекватного оператора доставки в Україні.
відгук
Коментарі до відгуку
Перед відправкою працівники відділення мали надати Вам роздруковану накладну для перевірки з цією інформацією.
І лише після Вашої згоди відправити вантаж.
1. Чому посилка на мою адресу прийшла в поліетіленовому пакеті, а не коробці та вартість доставки була 70 грн ?
2. Чому цей же товар зворотньою посилкою Ваш працівник не відправив також в поліетіленовому пакеті, а вибрав коробку для збільшення вартості доставки, що привело к збільшенню вартості доставки до 130 грн ?
Ну і на останок, Ваш працівник зворотню посилку при мені не поклав в коробку та не повідомив мені що він це зробить ? При цьому цей же працівник, Щербак Олександр Андрійович, видавав мені посилку на мою адресу та бачив що вона була в поліетиленову пакеті.
Дуже соромно за Вашу компанію та як Ви примусуєте працівників завишати вартість доставки.
Так, ваша компанія далеко не Амазон та інші провідні служби доставки.
Чекаю з надією що буде в Україні гідний оператор по доставці, та буде достойним конкурентом Нової пошти.
Уточніть, будь ласка, Вам надавалась накладна для перевірки?
Ми зв'язалися з колегами з відділення та маємо інформацію з камер відеоспостереження, що оператор надавав накладну для перевірки, після чого клієнт звірив дані. Також маємо повідомити, що пакування здійснювалося згідно з умовами компанії. Запчастина, що транспортувалася, не має рівної сторони та належить до відправлень, для яких не передбачена можливість пакування в пакет чи стрейч-плівку, або транспортування без пакування, тому вантаж був додатково запакований вже при поверненні.
Виходить, що з одного відділення нової пошти доставити цю посилку в пакеті (з нерівними сторонами) можна, що було зроблено. А з відділення №68 у місті Харків уже не можна. Тільки в коробці, тому що сторони не рівні. Правила змінюються залежно від апетитів відділень Нової пошти.
Якби Ви побачили весь процес відправки посилки (по камерах спостереження), то Ви б побачили, що я запропонував співробітнику відправити зворотну посилку також у пакеті, аналогічному якому надійшла посилка на мою адресу. Але він вирішив, що краще застосувати упаковку у вигляді коробки, що призвело до збільшення вартості доставки з 70 грн до 130 грн.
І справа не реальної вартості доставки цієї посилки, а в підході до роботи з клієнтом, за рахунок якого можна отримати більше грошей. Мабуть, це звичайна практика Нової пошти для працівників у цей непростий час. Звісно, що так можна донатити на ЗСУ за рахунок грошей клієнтів.
Висновок: без реальної конкуренції Нова пошта – без сорому та совісті.
Здивовані Вашою думкою адже більшість (майже всі) клієнти задоволені послугами нашої компанії. Вище пояснили всі нюанси.
Сподіваємося, що це не стане крапкою у наших З Вами відносинах.