Olg Отзыв написан 20 февраля, 2023 год24 просмотра
Посилка прибула 17 січня до країни. І лише 3 числа з'явилося повідомлення смс, що потрібні додаткові документи. Не встигли їх знайти, як уже 6 числа статус у кабінеті став документи передані. Ще 2 тижні чекали, статус не змінювався доки не написали особисто. Разом один місяць посилка країни просто лежала. Ніхто навіть не думав зв'язатися. На питання чому була така помилка в кабінеті відповіли ви нічого не відсилали, тому у нас нічого немає. Навіщо щось пояснювати? Нема чого. Хто ви нам такі? Хто пояснить, що посилка робила 17 днів до 3 числа? Коли прийшло смс, явно не брокер нової пошти, який працює 1-2 години на день по буднях. Козир Андрій Борисович Жодні фото та документи не підходять! Ми маємо все своє! За підсумком посилка через 35 днів поїде назад. Продавець та клієнт залишиться вам назавжди вдячні. Максимально довга та максимально складна доставка міжнародних товарів у новій пошті.
Посилка ще на митниці України, Ви маєте надати документи для розмитнення брокерами НП Глобал або займатись розмитненням самостійно/доручити представляти себе на митниці довіреній особі.
Щодо компенсації сплаченої вартості товару та міжнародного перевезення, то Клієнт має звертатись в інтернет/магазин. Для НП Глобал Замовником та платником за послуги транспортування являється партнер (закордонний перевізник), а не отримувач в Україні. Ми працюємо, згідно з договором з партнером та в межах чинного законодавства.
Нерозмитнений вантаж на транспортування до отримувача в Україні передано не буде, згідно з чинним митним законодавством нашої держави.
Для ініціації повернення вантажу в інтернет-магазин та компенсацією сплачених коштів за товар та міжнародне транспортування, Ви маєте звертатись до продавця. Якщо договором між закордонною транспортною компанією та інтернет-магазином передбачено повернення нерозмитненої в Україні посилки в Китай, то вантаж буде повернуто продавцю. В іншому випадку посилки утилізують за межами країни отримання. У НП Глобал відсутня інформація про можливість повернення посилки в Китай.
Нерозмитнений в Україні вантаж не буде передано НП Глобал на транспортування по Україні.
Утилізація за кордоном відбувається як? Ви розмитнюєте річ за кордоном, щоб потім її спалити? Чи все ж таки ви просто її крадете, залишаючи в країні, тим самим кидаєте продавця, покупця, а також країну? Дуже цікаво.
Це ж треба нести ахінею про передачу нової пошти глобал у нову пошту глобал. У вас своя митниця та інше, ви є мафія. Скажіть, хто передав вам посилку з-за кордону? Дід Мороз? Навіщо ви вигадуєте якихось посередників?
І кажете про незнання як відбувається повернення. Тоді потрібно одразу писати у Держпродспоживслужби за таке ставлення
Нова пошта глобал не знає, як доставляють посилки новою поштою глобал? Виходить нова пошта не глобал? Так? Хочемо вас попередити, у разі крадіжки посилки буде подача на вас до суду та до всіх інстанцій.
Ви можете додатково звернутись самостійно в Митно-брокерський відділ по номеру: (044) 323-16-49.
Спеціалісти митно-брокерського відділу у своїх діях керуються вимогами чинного митного законодавства України.
Якщо Клієнта не влаштовує робота митно-брокерського відділу експрес-перевізника НП Глобал, він може задекларувати вантаж самостійно (для цього необхідно попередньо погодити візит з фахівцем з митно-брокерських операцій ТОВ «НП Глобал», оскільки підрозділ митного органу знаходиться на території центральної сортувальної станції ТОВ «НП Глобал» (далі – ЦСС) або уповноважити іншу особу представляти його на митниці.
Вас попросили відправити посилку назад, а не пропонувати нам їхати до Києва! Також вас попросили видалити особисті дані, які ви розмістили тут. Електронна пошта. Ви це розумієте, чи ви хворі на голову?
Брокер та підтримка нової пошти не відповідає на запит надіслати посилку назад.
Митний поріг в Україні - 150 євро, тобто, посилка потребує надання документів для розмитнення згідно з чинним митним законодавством України.
В системі Нова Пошта Глобал зазначено, що Козирь Андрій 17.02.2023 комунікував з Клієнтом листом на електронну пошту [email protected] (пошта Отримувача, яку вказав інтернет-магазин). Прохання перевірити лист в поштовій скриньці.
У вкладенні до листа інструкція по розмитненню посилок.
Уточніть, будь ласка, чи надсилали Ви необхідні для розмитнення документи вказані в інструкції на пошту брокерів (фото паспорта, ІПН, підтвердження вартості вмісту посилки)?
Та все було надіслано і все не підійшло. 2 тижні чекали доки прийде смс, потім 2 тижні через неправильний статус документи передані. Зв'язалися, все не підійшло. Отримували відповідь раз на добу. Тепер треба ще 2 тижні чекати? Це байдуже ставлення всіх ваших працівників. Починаючи від підтримки, яка хамить на питання чому у вас статус поламаний, закінчуючи брокерами, які втрачають інтерес до вас, коли ви говорите відправляйте посилку назад.
І комунікація була не цією поштою. Навіщо ви виставляєте особисті дані тут? Ви попросили одну просту річ. Ви щось зробили з посилкою і тому хочете відсилати її назад?
Козир Андрій Борисович не виходить на зв'язок із 20 лютого, про це й мова, деталі ви знаєте, а то що він не виходить на зв'язок не знаєте? Навіщо ви включаєте дурня? Коли прямим текстом Козир Андрій Борисович отримав відповідь, що вартість не вірна та розмитнення за цією ціною не буде! Надішліть посилку назад! Він перестав відповідати! І послав клієнта цим в одне місце, оскільки посилка не рухається. Вам сказано надсилайте посилку назад! І не тримайте більше її у заручниках! Ви б краще відповіли, що посилка робила, 2 тижні до смс і чому у вас з 6 числа поламався статус. Через що посилка лежала місяць, натомість ви повторюєте одне й теж. І виставляєте тут особисті дані, а потім пишіть, що не зливаєте їх, електронна пошта теж конфіденційні дані. Видаліть їх тепер.
Будь ласка, прошу вплинути, щоб посилка почала рух у будь-який бік. Вже 2 доби як Козир Андрій Борисович втратив інтерес до питання цієї посилки, та
не відповідає!
У листуванні вже повідомили все дуже доступно. Але тим, хто тримає чужу посилку вже більше як місяць в заручниках, нестрашно потримати її ще 2-4 тижні. Вже немає сил терпіти таке ставлення. Раніше були задоволені швидкістю міжнародних доставок від нової пошти.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Найгірша пошта для міжнародних відправлень на сьогодні. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Жодні фото та документи не підходять! Ми маємо все своє! За підсумком посилка через 35 днів поїде назад. Продавець та клієнт залишиться вам назавжди вдячні. Максимально довга та максимально складна доставка міжнародних товарів у новій пошті.
отзыв
Комментарии к отзыву
Посилка ще на митниці України, Ви маєте надати документи для розмитнення брокерами НП Глобал або займатись розмитненням самостійно/доручити представляти себе на митниці довіреній особі.
Щодо компенсації сплаченої вартості товару та міжнародного перевезення, то Клієнт має звертатись в інтернет/магазин. Для НП Глобал Замовником та платником за послуги транспортування являється партнер (закордонний перевізник), а не отримувач в Україні. Ми працюємо, згідно з договором з партнером та в межах чинного законодавства.
Нерозмитнений вантаж на транспортування до отримувача в Україні передано не буде, згідно з чинним митним законодавством нашої держави.
Нерозмитнений в Україні вантаж не буде передано НП Глобал на транспортування по Україні.
І кажете про незнання як відбувається повернення. Тоді потрібно одразу писати у Держпродспоживслужби за таке ставлення
Спеціалісти митно-брокерського відділу у своїх діях керуються вимогами чинного митного законодавства України.
Якщо Клієнта не влаштовує робота митно-брокерського відділу експрес-перевізника НП Глобал, він може задекларувати вантаж самостійно (для цього необхідно попередньо погодити візит з фахівцем з митно-брокерських операцій ТОВ «НП Глобал», оскільки підрозділ митного органу знаходиться на території центральної сортувальної станції ТОВ «НП Глобал» (далі – ЦСС) або уповноважити іншу особу представляти його на митниці.
Брокер та підтримка нової пошти не відповідає на запит надіслати посилку назад.
Оціночна вартість посилки 681,62 долара США.
Митний поріг в Україні - 150 євро, тобто, посилка потребує надання документів для розмитнення згідно з чинним митним законодавством України.
В системі Нова Пошта Глобал зазначено, що Козирь Андрій 17.02.2023 комунікував з Клієнтом листом на електронну пошту [email protected] (пошта Отримувача, яку вказав інтернет-магазин). Прохання перевірити лист в поштовій скриньці.
У вкладенні до листа інструкція по розмитненню посилок.
Уточніть, будь ласка, чи надсилали Ви необхідні для розмитнення документи вказані в інструкції на пошту брокерів (фото паспорта, ІПН, підтвердження вартості вмісту посилки)?
Козир Андрій Борисович не виходить на зв'язок із 20 лютого, про це й мова, деталі ви знаєте, а то що він не виходить на зв'язок не знаєте? Навіщо ви включаєте дурня? Коли прямим текстом Козир Андрій Борисович отримав відповідь, що вартість не вірна та розмитнення за цією ціною не буде! Надішліть посилку назад! Він перестав відповідати! І послав клієнта цим в одне місце, оскільки посилка не рухається. Вам сказано надсилайте посилку назад! І не тримайте більше її у заручниках! Ви б краще відповіли, що посилка робила, 2 тижні до смс і чому у вас з 6 числа поламався статус. Через що посилка лежала місяць, натомість ви повторюєте одне й теж. І виставляєте тут особисті дані, а потім пишіть, що не зливаєте їх, електронна пошта теж конфіденційні дані. Видаліть їх тепер.
Уточніть, будь ласка, номер накладної, аби ми змогли перевірити інформацію та у всьому розібратися.
Будь ласка, прошу вплинути, щоб посилка почала рух у будь-який бік. Вже 2 доби як Козир Андрій Борисович втратив інтерес до питання цієї посилки, та
не відповідає!
У листуванні вже повідомили все дуже доступно. Але тим, хто тримає чужу посилку вже більше як місяць в заручниках, нестрашно потримати її ще 2-4 тижні. Вже немає сил терпіти таке ставлення. Раніше були задоволені швидкістю міжнародних доставок від нової пошти.