Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Найгірша пошта для міжнародних відправлень на сьогодні. - Відгуки про НОВА ПОШТА
Жодні фото та документи не підходять! Ми маємо все своє! За підсумком посилка через 35 днів поїде назад. Продавець та клієнт залишиться вам назавжди вдячні. Максимально довга та максимально складна доставка міжнародних товарів у новій пошті.
відгук
Коментарі до відгуку
Посилка ще на митниці України, Ви маєте надати документи для розмитнення брокерами НП Глобал або займатись розмитненням самостійно/доручити представляти себе на митниці довіреній особі.
Щодо компенсації сплаченої вартості товару та міжнародного перевезення, то Клієнт має звертатись в інтернет/магазин. Для НП Глобал Замовником та платником за послуги транспортування являється партнер (закордонний перевізник), а не отримувач в Україні. Ми працюємо, згідно з договором з партнером та в межах чинного законодавства.
Нерозмитнений вантаж на транспортування до отримувача в Україні передано не буде, згідно з чинним митним законодавством нашої держави.
Нерозмитнений в Україні вантаж не буде передано НП Глобал на транспортування по Україні.
І кажете про незнання як відбувається повернення. Тоді потрібно одразу писати у Держпродспоживслужби за таке ставлення
Спеціалісти митно-брокерського відділу у своїх діях керуються вимогами чинного митного законодавства України.
Якщо Клієнта не влаштовує робота митно-брокерського відділу експрес-перевізника НП Глобал, він може задекларувати вантаж самостійно (для цього необхідно попередньо погодити візит з фахівцем з митно-брокерських операцій ТОВ «НП Глобал», оскільки підрозділ митного органу знаходиться на території центральної сортувальної станції ТОВ «НП Глобал» (далі – ЦСС) або уповноважити іншу особу представляти його на митниці.
Брокер та підтримка нової пошти не відповідає на запит надіслати посилку назад.
Оціночна вартість посилки 681,62 долара США.
Митний поріг в Україні - 150 євро, тобто, посилка потребує надання документів для розмитнення згідно з чинним митним законодавством України.
В системі Нова Пошта Глобал зазначено, що Козирь Андрій 17.02.2023 комунікував з Клієнтом листом на електронну пошту [email protected] (пошта Отримувача, яку вказав інтернет-магазин). Прохання перевірити лист в поштовій скриньці.
У вкладенні до листа інструкція по розмитненню посилок.
Уточніть, будь ласка, чи надсилали Ви необхідні для розмитнення документи вказані в інструкції на пошту брокерів (фото паспорта, ІПН, підтвердження вартості вмісту посилки)?
Козир Андрій Борисович не виходить на зв'язок із 20 лютого, про це й мова, деталі ви знаєте, а то що він не виходить на зв'язок не знаєте? Навіщо ви включаєте дурня? Коли прямим текстом Козир Андрій Борисович отримав відповідь, що вартість не вірна та розмитнення за цією ціною не буде! Надішліть посилку назад! Він перестав відповідати! І послав клієнта цим в одне місце, оскільки посилка не рухається. Вам сказано надсилайте посилку назад! І не тримайте більше її у заручниках! Ви б краще відповіли, що посилка робила, 2 тижні до смс і чому у вас з 6 числа поламався статус. Через що посилка лежала місяць, натомість ви повторюєте одне й теж. І виставляєте тут особисті дані, а потім пишіть, що не зливаєте їх, електронна пошта теж конфіденційні дані. Видаліть їх тепер.
Уточніть, будь ласка, номер накладної, аби ми змогли перевірити інформацію та у всьому розібратися.
Будь ласка, прошу вплинути, щоб посилка почала рух у будь-який бік. Вже 2 доби як Козир Андрій Борисович втратив інтерес до питання цієї посилки, та
не відповідає!
У листуванні вже повідомили все дуже доступно. Але тим, хто тримає чужу посилку вже більше як місяць в заручниках, нестрашно потримати її ще 2-4 тижні. Вже немає сил терпіти таке ставлення. Раніше були задоволені швидкістю міжнародних доставок від нової пошти.