Juliasha Отзыв написан 25 января, 2023 год67 просмотров
Звернулася 11.01 в службу підтримки по телефону з приводу оновленого статусу посилки "Місцева служба доставки не прийняла посилку". Нічого не змогли відповісти, зареєстрували заявку, сказали чекати дзвінка. Пройшла доба, фідбеку нема, пишу вже в чат на сайті. Реєструють звернення повторно і кажуть чекати дзвінка. Пройшло 2 тижні і тишина. Тим часом статус в додатку аліекспрес не змінився, а в додатку Нова пошта змінився вже кілька разів. Так нічого й не зрозуміло. Якщо поточний статус "Україна. Відправлення в транзиті" є вірним, то чому посилка за 2 тижні транзиту по Україні так і не доставлена? Причім подібний товар, який замовляла на день раніше, отримала у відділенні ще 04.01. Багато запитань, нуль відповідей.. 1 согласен
Отримали відповідь від колег з міжнародного відділу.
Партія вантажів, в якій має прибути замовлення AEPD0002132787, прибула в Україну не в повному обсязі. Очікуємо доставку частини партії найближчим часом.
Якщо гарантовані продавцем строки доставки посилки не добігають кінця, рекомендуємо очікувати та слідкувати зміну статусу за посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/.
Якщо строки закінчуються, то рекомендуємо Вам звернутись за компенсацією вартості посилки в інтернет - магазин.
Вони це пишуть всім поспіль, а по факту таких нас, що не отримали посилки з Аліекспрес, тисячі. Тож те, що десятки партій прийшли не в повному обсязі і тільки для НП, Укрпошта чи МістЕкспрес таких проблем не мають, виглядає як локшина на вухах. Більш ймовірний варіант, що по якимсь причинам НП просто не прийняла декілька партій вантажів з Аліекспрес. Де вони зараз невідомо, я можу припустити два варіанти, або прямують назад до Китаю або очищують на митниці термінів їх знищення.
Іван, доречі, саме смішне (насправді ні) -- це те, шо тіки-но УБР написав про цю тенденцію у доставці НП міжнародних відправлень, як одна з моїх посилок міттєво знайшлася, й доби не минуло).
також доволі цікаво, що її видали не питаючи ані паспорта, ані смс, ані жодної іншої інформацію (при чому, що посилка була не на мене, а члена родини).
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Заявки у службі підтримки ігноруються - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Отримали відповідь від колег з міжнародного відділу.
Партія вантажів, в якій має прибути замовлення AEPD0002132787, прибула в Україну не в повному обсязі. Очікуємо доставку частини партії найближчим часом.
Якщо гарантовані продавцем строки доставки посилки не добігають кінця, рекомендуємо очікувати та слідкувати зміну статусу за посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/.
Якщо строки закінчуються, то рекомендуємо Вам звернутись за компенсацією вартості посилки в інтернет - магазин.
Гарного дня.
також доволі цікаво, що її видали не питаючи ані паспорта, ані смс, ані жодної іншої інформацію (при чому, що посилка була не на мене, а члена родини).
таке..
Уточнюємо інформацію по Вашому питанню, щойно отримаємо відповідь, відразу Вас проінформуємо.