Людмила Реда Отзыв написан 18 января, 2023 год11 просмотров
Пишу відгук вже вдруге. Зробила декілька телефонних звернень. І лише сьогодні оператор з відділу міжнародних відправлень на моє чергове звернення відповіла, що я не надала брокерській компаніїї належні дкументи. Як? 05.01.2023 я одержала лист від брокерів, що мої документи отримані. І у разі необхідності додаткових документів, вони зі мною зв'яжуться. Я очкую вже два тижні посилку з інвертором, яку мені надіслав син з Польщі, щоб мати змогу включити котел для опалення квартири. А вона два тижні лежить мертвим грузом у моєму ж місті! І кожного разу на моє звернення мені відповідають: зачекайте, вам зателефонують. Два рази телефонували і не надали жодної конкретної відповіді. Це називається "з нами зручно, Дякуємо, що користуєтесь нашими послугами" Серйозно? Думаю, що не лише мені, а й іншим пенсіонерам зовсім не зручно читати ваші інструкції по надсиланню документів, сліпаючи в телефоні. Та ще й дуже чітко їх виконувати. І крім того, навіть якщо я неправильно подала документи, чому ніхто мене про це не повідомив? Це не зручна послуга, а справжнє знущання. Додаю скрін з моєї пошти
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жахлива безвідповідальність - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Як?
05.01.2023 я одержала лист від брокерів, що мої документи отримані. І у разі необхідності додаткових документів, вони зі мною зв'яжуться.
Я очкую вже два тижні посилку з інвертором, яку мені надіслав син з Польщі, щоб мати змогу включити котел для опалення квартири. А вона два тижні лежить мертвим грузом у моєму ж місті! І кожного разу на моє звернення мені відповідають: зачекайте, вам зателефонують.
Два рази телефонували і не надали жодної конкретної відповіді.
Це називається "з нами зручно, Дякуємо, що користуєтесь нашими послугами"
Серйозно? Думаю, що не лише мені, а й іншим пенсіонерам зовсім не зручно читати ваші інструкції по надсиланню документів, сліпаючи в телефоні.
Та ще й дуже чітко їх виконувати.
І крім того, навіть якщо я неправильно подала документи, чому ніхто мене про це не повідомив?
Це не зручна послуга, а справжнє знущання.
Додаю скрін з моєї пошти
отзыв
Комментарии к отзыву