Роман Отзыв написан 21 декабря, 2022 год17 просмотров
Відправляв по НП простий кабель і назвав працівнику вартість посилки 5 грн. Потім виявилось, що той вніс вартість не 5 грн, а 5 тис. грн. В результаті отримувач повинен був платити більшу вартість пересилання. Це була помилка оператора-приймальника, тому що його не здивувало, що "простий шнурок" може коштувати 5 тис. грн. На мої прохання виправити цю арифметичну помилку мені сказали, що я сам винен, так як не перевірив правильність оформлення. І вирішувати це питання ніхто не збирався оскільки зміни до інформації про посилку вносити не можна. Керівництву варто було б переглянути свою політику у випадках коли клієнт звертається про виправлення помилок, що допустили їх працівники
Добрий день! Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою транспортуваоась посилка. Також вкажіть куди саме звертались для зміни даних в накладній. Перевіримо інформацію.
Бачимо, що наші колеги намагались змінити оголошену вартість відправлення та телефонували Вам з цього приводу 19.12. Проте не змогли зв'язатись так як абонент був поза зоною.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Відгук про помилки працівників - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Бачимо, що наші колеги намагались змінити оголошену вартість відправлення та телефонували Вам з цього приводу 19.12. Проте не змогли зв'язатись так як абонент був поза зоною.