Дмитрий Отзыв написан 25 октября, 2022 год20 просмотров
Відправляючи посилки через поштомат випадково переплутав скриньки(тут безумовно моя вина). Одразу зателефонував до служби підтримки. Оператор відповів, що оскільки дистанційно скриньку відкрити не можливо, наступного дня має під'їхати курьер який цей поштомат обслуговує. Наступного дня я залишився вдома і чекав на дзвінок. Під вечір мені прийшло сповіщення, що посилки вже відправлені. В результаті втрачено день на очікування, посилки прийдуть із запізненням, а я маю оплатити їх перенаправлення.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Проблеми зі службою підтримки - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
В результаті втрачено день на очікування, посилки прийдуть із запізненням, а я маю оплатити їх перенаправлення.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже прикро, що стався такий неприємний випадок.
Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми могли перевірити деталі ситуації.