Вікторія Отзыв написан 4 сентября, 2022 год28 просмотров
Замовила посилку з доставкою в поштомат. У запланований день доставки прийшло повідомлення, що всі комірки зайняті. Тепер забрати посилку не можу, а вона потрібно терміново. Переадресація мені не підходить, бо забрати її потрібно вже, а не чекати коли розглянуть заявку, переадресують і т.д. То для чого приймати замовлення в поштомат якщо всі посилки зайняті???!!! Невідомо скільки тепер чекати коли звільниться та комірки і чи не загубиться моя посилка тепер. Зіпсоване враження від доставки!!! Як тарифи підвищувати, то це швидко можна зробити!
Добрий день, Вікторіє! Нам щиро прикро, що невчасно прибула посилочка. У цій ситуації, на жаль, можливі два варіанти вирішення проблеми: чекати, доки звільниться комірка або переадресувати до найближчого відділення. Будь ласка, надайте номер експрес накладної, щоб краще розібратись у ситуації.
Вікторіє, дійсно, неприємна ситуація, розуміємо, що Ви витратили свій дорогоцінний час. У якості вибачення, щоб покращити Ваше враження про роботу компанії, пропонуємо Вам подаруночок. Якщо погоджуєтесь, напишіть дані для відправки: ПІБ, номер телефону, місто та номер відділення, де буде зручно отримати (якщо не бажаєте висвітлювати ці дані публічно, напишіть нам у приватні повідомлення фейсбуку: https://www.facebook.com/nova.poshta.official).
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Доставка в поштомат засмутила. Зіпсоване враження від послуги - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Аналогічно і так три рази поспіль(