Anastasiia Отзыв написан 26 августа, 2022 год17 просмотров
Я давній клієнт нової пошти, і довіряла ім, тому у відділенні посилку не ропаковувала (щоб потім не запаковувати назад) приїхала додому, відкриваю коробку (були наклейки "крихке"), витягаю піч і чую звук скла, обережно перегорнула та побачила що скло звірським чином було вибито.. навіть у внутрішній частині дверей видно скол. Прийшлось повертатися у відділення, кажуть пишіть претензію, через декілька днів повідомлять про рішення. По сервісних центрах походила, кажуть заміна дверей не можлива бо модель вже не випускається... Подзвонила через тиждень сама і дізналась про рішення, хоча зясувалось що воно було прийняте декілька днів тому. Сказали що через те що я не подивилась на стан відправлення при отриманні виплачувати страховку ніхто не буде. Сервіс просто жахливий як можна було посилку з наліпками "Крихке" ( та ще було вказано що там мікрохвильова) так перевозити??? Отже рекомендую посилку відкривати одразу в відділенні бо справедливості від них не дочекаєшся!!! 2 согласны
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Розбили мікрохвильову піч, не виплатили страхову сумму - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Я давній клієнт нової пошти, і довіряла ім, тому у відділенні посилку не ропаковувала (щоб потім не запаковувати назад) приїхала додому, відкриваю коробку (були наклейки "крихке"), витягаю піч і чую звук скла, обережно перегорнула та побачила що скло звірським чином було вибито.. навіть у внутрішній частині дверей видно скол. Прийшлось повертатися у відділення, кажуть пишіть претензію, через декілька днів повідомлять про рішення.
По сервісних центрах походила, кажуть заміна дверей не можлива бо модель вже не випускається...
Подзвонила через тиждень сама і дізналась про рішення, хоча зясувалось що воно було прийняте декілька днів тому. Сказали що через те що я не подивилась на стан відправлення при отриманні виплачувати страховку ніхто не буде.
Сервіс просто жахливий як можна було посилку з наліпками "Крихке" ( та ще було вказано що там мікрохвильова) так перевозити???
Отже рекомендую посилку відкривати одразу в відділенні бо справедливості від них не дочекаєшся!!!
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Ситуація дійсно жахлива.
Напишіть, будь ласка, номер накладної відправлення, аби ми мали можливість перевірити інформацію.