06.06.2022 замовили дзеркальну шафу в подарунок сину на день народження (№ 20450558810245.). Відстань по доставці – 160 км. Були впевнені, що за 3-5 днів все прийде. Заводський менеджер нам відзвітував, що в день замовлення товар був доставлений на Нову пошту. Але за 12 днів не тільки замовлення не прийшло, але навіть номера декларації нам не прислали. Я почала телефонувати на гарячий номер Нової пошти. Виявилось, що у відділенні немає матеріалів для обрешетування.
Так що ж це за свинське ставлення до клієнта? Чому ніхто не подзвонив, не пояснив ситуацію і не вибачився за затримку? Я не давала згоди на те, що товар мені будуть доставляти два тижні! І якби я не зателефонувала і не наробила крику, то та шафа взагалі невідомо скільки ще б стояла у відділенні. А так – сьогодні вже знайшлося обрешетування, і шафу відправили. Але до місця призначення вона ще не дійшла.
От і пішли ми сьогодні на день народження сина не з шафою, а з палким привітом від Нової пошти. Замість шафи нам встигли вислати лише промокод (як відповідь на мій скандал). Я спочатку наївно подумала, що код нам зараз дасть якусь знижку на доставку. Але виявляється, що він діятиме лише на наступну пересилку по Новій пошті.
А у мене з’явилося страшенне бажання більше не користуватися послугами цієї непорядної компанії. І нікому не пораджу з ними зв’язуватись!
Дуже прикро, що такий інцидент мав місце у нашій з Вами співпраці. Щоб налаштувати нашу подальшу роботу на позитивну хвилю пропонуємо Вам невеличкий подаруночок. Чи можемо ми відправити його за даними з накладної 20450558810245?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Свинське ставлення до клієнтів! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Я почала телефонувати на гарячий номер Нової пошти. Виявилось, що у відділенні немає матеріалів для обрешетування.
Так що ж це за свинське ставлення до клієнта? Чому ніхто не подзвонив, не пояснив ситуацію і не вибачився за затримку? Я не давала згоди на те, що товар мені будуть доставляти два тижні! І якби я не зателефонувала і не наробила крику, то та шафа взагалі невідомо скільки ще б стояла у відділенні. А так – сьогодні вже знайшлося обрешетування, і шафу відправили. Але до місця призначення вона ще не дійшла.
От і пішли ми сьогодні на день народження сина не з шафою, а з палким привітом від Нової пошти. Замість шафи нам встигли вислати лише промокод (як відповідь на мій скандал). Я спочатку наївно подумала, що код нам зараз дасть якусь знижку на доставку. Але виявляється, що він діятиме лише на наступну пересилку по Новій пошті.
А у мене з’явилося страшенне бажання більше не користуватися послугами цієї непорядної компанії. І нікому не пораджу з ними зв’язуватись!
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже прикро, що такий інцидент мав місце у нашій з Вами співпраці. Щоб налаштувати нашу подальшу роботу на позитивну хвилю пропонуємо Вам невеличкий подаруночок. Чи можемо ми відправити його за даними з накладної 20450558810245?