Наталія Отзыв написан 29 июня, 2022 год18 просмотров
Я є постійним клієнтом, користуюся доволі часто.На протязі місяця було відправлено два зареєстрованних запитання щодо обслуговування-відповіді нуль.Інфа о грошовому поверненні приходить з великим запізненням. Дозвонитися до call центру не можливо-взагалі немає відповіді.Не нараховується бонус 2грн при самостійному оформленні ттн і інфи-попередження не було. В гуглі інфа о роботі відділення недостовірна, хоча це не на сході України і все працює(хоча інфу і гуглі поміняти 5 хвилин).
Достоинства:
Добре, що працюють
Недостатки:
Не відповідають. Дають невірну інфу. Працюють з запізненням
Добрий день, Наталіє! Зараз в усьому розберемося :)
Якщо Ви отримуєте грошовий переказ готівкою у відділенні, то очікувати інформування не обов'язково. Ви можете забирати кошти у будь-якому відділенні Нової пошти на наступний день після закриття накладної.
Нарахування бонусів за творення накладних в особистому кабінеті більше не здійснюється (про це писали на офіційному сайті компанії). Зважаючи на ситуацію в країні, ми були вимушені з 01.03.2022 зупинити дію програми "Збільшуй можливості". Бонуси, які були отримані до 01.03.2022 доступні для використання до 31.08.2022. Про всі подальші зміни в програмі "Збільшуй можливості" ми будемо інформувати на нашому сайті https://novaposhta.ua.
З приводу некоректного графіка роботи відділень Нової пошти "в гуглі", напишіть, будь ласка, про які саме відділення йде мова?
1.Ви не відповідаєте на офіційні звернення,які зареєстровані Вами же-- їх два було у мене.2.В ленті Ваших новин не приходило повідомлення о змінах в самостійному оформленні ТТН,притому що приходе купа різних непотрібних повідомлень,які стосуються реклами НП.3.По грошах я не питала де їх получати.Пройшли сутки,мені до сих пір не прийшло повідомлення о грошах,хоча раніше воно завжди було.Якщо у Вас і тут зміни,пишіть в своїх новинах.4.Дозвонитися не получилося до колл центру на протязі місяця.5.Ну і гугл інфа недостовірна по роботі.6.А ще в травні мою посилку просто повернули- набрехали відправнику, що дзвонили,повідомлення не було,хоча я завжди була на звязку,а в перший день війни мені оператори впевнили,що вона мене буде чекати.
Наталіє, інформування клієнтам про скасування нарахування бонусів не було, ця інформація є на сайті.
Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою Ви не отримали інформування про можливість забрати грошовий переказ, а також номер посилки, яку повернули.
Після 24 лютого та протягом березня на контакт-центр було велике навантаження з очевидних причин. Зараз вже можна дотелефонуватись без проблем.
Щоб ми виправили інформацію про графік роботи відділень, нам потрібні дані, про які саме відділення йде мова (місто/населений пункт та номер відділення, уточнюйте також р-н і область).
Наталіє, добрий вечір. За накладною 59000798087905 не було замовлене повернення, тому працівники відділення не мали повертати посилку. Щиро перепрошуємо за цю ситуацію.
В якості компенсації хотіли б запропонувати Вам промокод на безкоштовне відправлення/отримання посилки до 30 кг (деталі тут: https://novaposhta.ua/promo). Напишіть, будь ласка, чи зручно отримати його на контактний номер телефону отримувача?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Погана робота взагалі! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Якщо Ви отримуєте грошовий переказ готівкою у відділенні, то очікувати інформування не обов'язково. Ви можете забирати кошти у будь-якому відділенні Нової пошти на наступний день після закриття накладної.
Нарахування бонусів за творення накладних в особистому кабінеті більше не здійснюється (про це писали на офіційному сайті компанії). Зважаючи на ситуацію в країні, ми були вимушені з 01.03.2022 зупинити дію програми "Збільшуй можливості". Бонуси, які були отримані до 01.03.2022 доступні для використання до 31.08.2022. Про всі подальші зміни в програмі "Збільшуй можливості" ми будемо інформувати на нашому сайті https://novaposhta.ua.
З приводу некоректного графіка роботи відділень Нової пошти "в гуглі", напишіть, будь ласка, про які саме відділення йде мова?
Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою Ви не отримали інформування про можливість забрати грошовий переказ, а також номер посилки, яку повернули.
Після 24 лютого та протягом березня на контакт-центр було велике навантаження з очевидних причин. Зараз вже можна дотелефонуватись без проблем.
Щоб ми виправили інформацію про графік роботи відділень, нам потрібні дані, про які саме відділення йде мова (місто/населений пункт та номер відділення, уточнюйте також р-н і область).
В якості компенсації хотіли б запропонувати Вам промокод на безкоштовне відправлення/отримання посилки до 30 кг (деталі тут: https://novaposhta.ua/promo). Напишіть, будь ласка, чи зручно отримати його на контактний номер телефону отримувача?
Бажаємо вдалого вечора :)