Дмитро Отзыв написан 12 января, 2022 год12 просмотров
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Миколаїв, Ул. Электронная 81/7 Умов безпеки для клієнтів та їх майна на території - немає, і вони нікого не бентежать. З рампи падає червоний візок Нової Пошти, перекидається між двох автівок і пошкоджує обвіс мого BMW X5. Інший клієнт в шоці, адже він не чипав того візка, лише зняв свою коробку, та щойно це сталось візок самостійно поїхав вниз. Працівники усунулись і сказали що то не їх провина, тому викликайте хоч поліцію хоч що, вони тут ні до чого. Людина звісно була збентежена і з огляду на повну відмороженість Нової пошти запропонувала не викликати поліцію і оплатити ремонт. Я не бідна людина, я допомагаю іншим, вартість ремонту хоч і суттєва але не варта здоров‘я (на той момент почувався погано через застуду) та й за мамою до клініки треба було вже їхати, але познайомитись із запропонованим спеціалістом все ж таки погодився, щоб хоча б знати бюджет видатків. На цьому ми полишили цю контору та поїхали до його спеціаліста, який також погодився зробити і знижку і не паритись щодо розрахунків бо вирішать питання між собою. Спочатку я погодився на допомогу, але на шляху до клініки мене не покидала думка про Нову Пошту, я згадав про своє меценатство, співставив це з бажаннями людей допомогти мені з ремонтом і фактично розподілити провину Нової Пошти між собою, тому остаточно вирішив відмовитись від допомоги, але перед тим, повернувшись додому, написав пост у ФБ де виклав всю ситуацію і тегнув цю контору… Нова Пошта відповіла, але відповідь мене добила - у всьому винен інший клієнт який за словами їх співробітників визнав свою провину… і байдуже що питання навіть не в цьому а в безпеці та безвідповідальності. Скріни з відповідю я також виклав. Потім я почитав коментарі та шалену кількість негативних відгуків про Нову Пошту і остаточно збагнув що: - клієнт для Нової Пошти завжли неправий - безпека здоровью і майну на території їх складських терміналів то лише наша рожева уява - компанії абсолютно плювати на своїх клієнтів - доступність та велика кількість відділень це лише щоб було легше довіритись їх безвідповідальності Якщо хтось і надалі розглядає Нову Пошту як привабливу службу доставки через близькість і доступність для особистого відправлення і отримання вантажів, згадайте про небезпеку власному майну і здоров‘ю, що автівку краще залишити подалі від рампи, і якщо Вам на голову впаде візок чи чиїсь вантаж, компанія відморозиться і залюбки скине провину на того хто кинеться вам на допомогу! Чи варто воно того уявного та геть безвідповідального сервісу і доступності? Аргументи на користь - зачепив візок, потягнув… не беру до уваги, адже на моїй пам’яті це вже 2й раз, перший стався з моїм вантажем. Тоді візок вже був пустий, і лише через певний час покотився вниз, та оскільки нікого поряд не було дивом нікого не зачепив, та й мою автівку того разу пожалів, та в тому ж величезному відділенні де я постійний клієнт багато років, де я витрачаю чималі суми на доставку вантажів, персонал пропустив мої зауваження повз вуха. Доречі великі візки стоять на рампі відносно надійно, а оці дешеві червоні, навіть вітром може здути - та кого це бентежить, якщо потрібні лише твої гроші.
Достоинства:
немає, бо то лише наша уява
Недостатки:
Умови безпеки відвідувачів та їх майна повністю відсутні
Компанії плювати на клієнтів
Аюсолютна безвідповідальність персоналу
Компанія перейшла на продажі роялті з франшизи тож якість надання послуг і безпека відвідувачів на складських терміналах відійшла на останній план.
Ми б зовсім не хотіли, аби Вас переслідувало це неприємне враження, адже головна цінність компанії - це клієнти, а працюємо ми згідно зі стандартами, яких обов'язково дотримуємося. Зі свого боку вже готуємо для Вас подарунок, аби виправити Ваше враження від ситуації про який домовилися раніше.
По-перше я хочу переконатись які заходи для унеможливлення повторення подібних ситуацій здійснено.
По-друге, мене цікавить де і як це відображене, або буде відображене і в чому це відображаєне, згідно системи менеджменту якості та охорони праці.
По-третє, мене цікавить ваша політика стосовно безпеки здоров’я відвідувачів та їх майна на територїї ваших складських терміналів вцілому, якщо клієнти та їх безпека вас дійсно бентежать.
Звісно мене цікавить яким чином ваш «подарунок» компенсує мені фінансові втрати, але то вже за фактом візиту, не раніше ніж в суботу 15.01.2022 або в понеділок 17.01.2022 сподіваюсь ваш персонал зможе мені продемонструвати і переконати що з вами надалі безпечно мати справу.
Адже результати я обов’язково буду висвітлю у відкритому доступі і за потреби звертатимусь до профільних служб та органів сертифікації.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Безпека клієнтів та їх майна - наша особиста проблема - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
- клієнт для Нової Пошти завжли неправий
- безпека здоровью і майну на території їх складських терміналів то лише наша рожева уява
- компанії абсолютно плювати на своїх клієнтів
- доступність та велика кількість відділень це лише щоб було легше довіритись їх безвідповідальності
Якщо хтось і надалі розглядає Нову Пошту як привабливу службу доставки через близькість і доступність для особистого відправлення і отримання вантажів, згадайте про небезпеку власному майну і здоров‘ю, що автівку краще залишити подалі від рампи, і якщо Вам на голову впаде візок чи чиїсь вантаж, компанія відморозиться і залюбки скине провину на того хто кинеться вам на допомогу! Чи варто воно того уявного та геть безвідповідального сервісу і доступності?
Аргументи на користь - зачепив візок, потягнув… не беру до уваги, адже на моїй пам’яті це вже 2й раз, перший стався з моїм вантажем. Тоді візок вже був пустий, і лише через певний час покотився вниз, та оскільки нікого поряд не було дивом нікого не зачепив, та й мою автівку того разу пожалів, та в тому ж величезному відділенні де я постійний клієнт багато років, де я витрачаю чималі суми на доставку вантажів, персонал пропустив мої зауваження повз вуха. Доречі великі візки стоять на рампі відносно надійно, а оці дешеві червоні, навіть вітром може здути - та кого це бентежить, якщо потрібні лише твої гроші.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми б зовсім не хотіли, аби Вас переслідувало це неприємне враження, адже головна цінність компанії - це клієнти, а працюємо ми згідно зі стандартами, яких обов'язково дотримуємося. Зі свого боку вже готуємо для Вас подарунок, аби виправити Ваше враження від ситуації про який домовилися раніше.
По-друге, мене цікавить де і як це відображене, або буде відображене і в чому це відображаєне, згідно системи менеджменту якості та охорони праці.
По-третє, мене цікавить ваша політика стосовно безпеки здоров’я відвідувачів та їх майна на територїї ваших складських терміналів вцілому, якщо клієнти та їх безпека вас дійсно бентежать.
Звісно мене цікавить яким чином ваш «подарунок» компенсує мені фінансові втрати, але то вже за фактом візиту, не раніше ніж в суботу 15.01.2022 або в понеділок 17.01.2022 сподіваюсь ваш персонал зможе мені продемонструвати і переконати що з вами надалі безпечно мати справу.
Адже результати я обов’язково буду висвітлю у відкритому доступі і за потреби звертатимусь до профільних служб та органів сертифікації.