Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Безпека клієнтів та їх майна - наша особиста проблема - Відгуки про НОВА ПОШТА
- клієнт для Нової Пошти завжли неправий
- безпека здоровью і майну на території їх складських терміналів то лише наша рожева уява
- компанії абсолютно плювати на своїх клієнтів
- доступність та велика кількість відділень це лише щоб було легше довіритись їх безвідповідальності
Якщо хтось і надалі розглядає Нову Пошту як привабливу службу доставки через близькість і доступність для особистого відправлення і отримання вантажів, згадайте про небезпеку власному майну і здоров‘ю, що автівку краще залишити подалі від рампи, і якщо Вам на голову впаде візок чи чиїсь вантаж, компанія відморозиться і залюбки скине провину на того хто кинеться вам на допомогу! Чи варто воно того уявного та геть безвідповідального сервісу і доступності?
Аргументи на користь - зачепив візок, потягнув… не беру до уваги, адже на моїй пам’яті це вже 2й раз, перший стався з моїм вантажем. Тоді візок вже був пустий, і лише через певний час покотився вниз, та оскільки нікого поряд не було дивом нікого не зачепив, та й мою автівку того разу пожалів, та в тому ж величезному відділенні де я постійний клієнт багато років, де я витрачаю чималі суми на доставку вантажів, персонал пропустив мої зауваження повз вуха. Доречі великі візки стоять на рампі відносно надійно, а оці дешеві червоні, навіть вітром може здути - та кого це бентежить, якщо потрібні лише твої гроші.
відгук
Коментарі до відгуку
Ми б зовсім не хотіли, аби Вас переслідувало це неприємне враження, адже головна цінність компанії - це клієнти, а працюємо ми згідно зі стандартами, яких обов'язково дотримуємося. Зі свого боку вже готуємо для Вас подарунок, аби виправити Ваше враження від ситуації про який домовилися раніше.
По-друге, мене цікавить де і як це відображене, або буде відображене і в чому це відображаєне, згідно системи менеджменту якості та охорони праці.
По-третє, мене цікавить ваша політика стосовно безпеки здоров’я відвідувачів та їх майна на територїї ваших складських терміналів вцілому, якщо клієнти та їх безпека вас дійсно бентежать.
Звісно мене цікавить яким чином ваш «подарунок» компенсує мені фінансові втрати, але то вже за фактом візиту, не раніше ніж в суботу 15.01.2022 або в понеділок 17.01.2022 сподіваюсь ваш персонал зможе мені продемонструвати і переконати що з вами надалі безпечно мати справу.
Адже результати я обов’язково буду висвітлю у відкритому доступі і за потреби звертатимусь до профільних служб та органів сертифікації.