Anna Отзыв написан 31 декабря, 2021 год23 просмотра
Оцінюю сервіс Нової пошти на тверду 4. В будь-якому випадку є недоліки, проте не настільки критичні, як тут більшість пише. По-преше, щодо внутрішніх поштових відправлень: при відправленні коштовних посилок пакуйте їх на Новій пошті (щоб мали відеодоказ), при отриманні - оглядайте посилки на місці. Ці прості правила убережуть вас від багатьох проблем. Це в прешу чергу ваші гроші. По-друге, дуже багато негативних відгуків від незадоволених клієнтів, які не отримали міжнародні посилки. Шановні українці, навчиться нарешті планувати своє життя, та робити все вчасно. Загальновідомим є факт, що на новорічні свята завжди зміщуються строки доставки посилок, приблизно в два рази. Якщо Ви хотіли отримати свої новорічні подарунки вчасно, то потрібно було робити замовлення завчасно (середина жовтня, початок листопада). Мене обурює, коли люди в своїх "промахах" звинувачують третіх осіб. Звертаю увагу, що проблема з доставкою посилок є по всьому світу саме на новорічні свята. Не забувайте про це!!! Крім того, в усьому світі запроваджено обмежені заходи у зв'язку з Ковід-19. Наприклад, міжнародна експрес доставка посилок з Польщі (DHL, TNT) до новорічних свят займала - 2 дні. У зв'язку з новорічними святами тепер займає - 7 днів. При цьому вартість таких послуг обходилася мені від 4500,00 грн. і вище за посилку від 2 кг. В США ще гірша ситуація з доставкою посилок. Робочих кадрів не вистачає, на поштах залишилися працювати лише молоді люди, яких просто не вистачає для своєчасної обробки посилок. Сроки постійно зміщуються. Шановні українці, бажаю усім ясного розуму та здоров'я. Навчіться брати відповідальність за свої рішення та дії і Ви ніколи більше не потрапите в негативні ситуації. 1 согласен 19 не согласны
Дуже приємно читати ваш відгук, дякуємо за небайдужість та підтримку. Ми рухаємося тільки вперед і намагаємося усунути навіть найменші недоліки, які впливають на якісну роботу компанії та формують думку клієнтів про нас. Форс-мажори виникають, але ми стараємося.
Автор ты там что на почте работаешь или что? По стране впринципе почта норм кроме случаев воровства. А по международке больше месяца доставка не в какие ворота не катит, поэтому подумай перед тем как жопу им прикрывать
Олеже, ми з Вами на ти не переходили. Я працюю адвокатом, якщо Вас це цікавить. "Открой шторки пошире" і читай уважно, що я написала, в сезон новорічних свят будь-яка міжнародна пошта завжди так працює - з затримками. Приготування до католичних різдвяних свят починаються раніше, ніж в Україні. Тому не потрібно перекладати свою відповідальність на Нову пошту.
Олено Володимирівно, будь ласка, ознайомтеся з тлумаченням слова "знущання". Ви плутаєтеся в поняттях. Я нікого не образила. Я, як і інші користувачі, написала свій досвід роботи з Новою поштою. Читайте уважно Закон України "Про захист прав споживача" та правила Нової пошти, там все чітко зазначено. Пошкодженні та загублені посилки трапляються у будь-якого поштового оператора. Якщо Ви вважаєте, що Нова пошта Вас та інших людей ошукала, то звертайтеся з заявою до компетентних органів: управління захисту прав споживачів, поліція, суд ... Чого Ви не звертаєтеся???
Якщо посилка пошкоджена, то Нова Пошта повністю відшкодовує її вартість. Якщо люди жадібні, та оцінюють посилки не за реальною вартістю, то це проблеми вже людей, які так роблять, а не Нової Пошти. Аналогічна ситуація і з посилками, які загублені. Оцінюйте посилку за реальною вартістю тоді не буде питань з компенсацієюї грошей.
США та Польща це приклад, що на Новорічні та різдвяні свята постійно зміщується графік доставки посилок.
Як і Ви я виклала свій відгук, і як Ви його сприймаєте це питання не до мене, а до Вашо системи цінностей. Кожна людина сприймає оточуючий світ виходячи зі своїх власних уявлень, і того оточення, в якому вона постійно знаходиться.
Ваша інформація про крадіжки на Новій Пошті не відповідає дійсності, і виходячи з тексту Вашого повідомлення, це не є оціночним судженням. За розпосідження недостовірної інформації передбачена цивільна та адміністративна відповідальність. Успіхів.
Шторки закрой ты! Укрпочта доставляет без перебоев посылки и даже убогая Мист пришла посылка раньше времени. Но новая почта вообще удоты хапают больше чем могут обработать. И к сведению укра заняла 2 место в мире.
Олеже, залиште свої хворі догадки при собі, крім Вас вони нікого не цікавлять. Ще раз повторю, я з Вами на "ти" не переходила. Тикати будете своїй дружині, дітям, колегам, но не мені. Ваш словесний "понос" тільки Ви самі розумієте, тому можете не намагатися мене вразити. Бережіть своє психічне здоров'є, у Вас з ним явно великі проблеми. Навчитіться поважати людей. По життю "гуляєте" Ви, як обіжена всіма людина, що підтверджується Вашою манерою спілкування.
Олено Володимирівно, Ви, як і більшість людей не вмієте сприймати протилежну позицію. Я працююю адвокатом в міжнародній компанії і не маю жодного відношення до Нової пошти. Тому Ваші судження помилкові, як і всі Ваші коментарі.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Послуги на 4 - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Загальновідомим є факт, що на новорічні свята завжди зміщуються строки доставки посилок, приблизно в два рази. Якщо Ви хотіли отримати свої новорічні подарунки вчасно, то потрібно було робити замовлення завчасно (середина жовтня, початок листопада). Мене обурює, коли люди в своїх "промахах" звинувачують третіх осіб. Звертаю увагу, що проблема з доставкою посилок є по всьому світу саме на новорічні свята. Не забувайте про це!!! Крім того, в усьому світі запроваджено обмежені заходи у зв'язку з Ковід-19. Наприклад, міжнародна експрес доставка посилок з Польщі (DHL, TNT) до новорічних свят займала - 2 дні. У зв'язку з новорічними святами тепер займає - 7 днів. При цьому вартість таких послуг обходилася мені від 4500,00 грн. і вище за посилку від 2 кг. В США ще гірша ситуація з доставкою посилок. Робочих кадрів не вистачає, на поштах залишилися працювати лише молоді люди, яких просто не вистачає для своєчасної обробки посилок. Сроки постійно зміщуються.
Шановні українці, бажаю усім ясного розуму та здоров'я. Навчіться брати відповідальність за свої рішення та дії і Ви ніколи більше не потрапите в негативні ситуації.
1 согласен 19 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже приємно читати ваш відгук, дякуємо за небайдужість та підтримку. Ми рухаємося тільки вперед і намагаємося усунути навіть найменші недоліки, які впливають на якісну роботу компанії та формують думку клієнтів про нас. Форс-мажори виникають, але ми стараємося.
Обіймаємо та цілуємо, команда Нової пошти.
Хто вам давав право вчити людей? Ви не взмозі усвідомити на що скаржаться люди?
Загублені та розбиті посилки, перекручування без дозволу відправника,
постійне безпідставне завищення ваги та суми - тобто, крадіжка грошей,
хамство, постійне не реагування на скарги.
У вас ще хватає нахабства вчити! До чого ті приклади в США? Тобто, вам подобаються крадіжки та хамство замість поліпшення роботи Нової пошти?
Якщо посилка пошкоджена, то Нова Пошта повністю відшкодовує її вартість. Якщо люди жадібні, та оцінюють посилки не за реальною вартістю, то це проблеми вже людей, які так роблять, а не Нової Пошти. Аналогічна ситуація і з посилками, які загублені. Оцінюйте посилку за реальною вартістю тоді не буде питань з компенсацієюї грошей.
США та Польща це приклад, що на Новорічні та різдвяні свята постійно зміщується графік доставки посилок.
Як і Ви я виклала свій відгук, і як Ви його сприймаєте це питання не до мене, а до Вашо системи цінностей. Кожна людина сприймає оточуючий світ виходячи зі своїх власних уявлень, і того оточення, в якому вона постійно знаходиться.
Ваша інформація про крадіжки на Новій Пошті не відповідає дійсності, і виходячи з тексту Вашого повідомлення, це не є оціночним судженням. За розпосідження недостовірної інформації передбачена цивільна та адміністративна відповідальність. Успіхів.