Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Послуги на 4 - Відгуки про НОВА ПОШТА
Загальновідомим є факт, що на новорічні свята завжди зміщуються строки доставки посилок, приблизно в два рази. Якщо Ви хотіли отримати свої новорічні подарунки вчасно, то потрібно було робити замовлення завчасно (середина жовтня, початок листопада). Мене обурює, коли люди в своїх "промахах" звинувачують третіх осіб. Звертаю увагу, що проблема з доставкою посилок є по всьому світу саме на новорічні свята. Не забувайте про це!!! Крім того, в усьому світі запроваджено обмежені заходи у зв'язку з Ковід-19. Наприклад, міжнародна експрес доставка посилок з Польщі (DHL, TNT) до новорічних свят займала - 2 дні. У зв'язку з новорічними святами тепер займає - 7 днів. При цьому вартість таких послуг обходилася мені від 4500,00 грн. і вище за посилку від 2 кг. В США ще гірша ситуація з доставкою посилок. Робочих кадрів не вистачає, на поштах залишилися працювати лише молоді люди, яких просто не вистачає для своєчасної обробки посилок. Сроки постійно зміщуються.
Шановні українці, бажаю усім ясного розуму та здоров'я. Навчіться брати відповідальність за свої рішення та дії і Ви ніколи більше не потрапите в негативні ситуації.
1 згоден 19 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Дуже приємно читати ваш відгук, дякуємо за небайдужість та підтримку. Ми рухаємося тільки вперед і намагаємося усунути навіть найменші недоліки, які впливають на якісну роботу компанії та формують думку клієнтів про нас. Форс-мажори виникають, але ми стараємося.
Обіймаємо та цілуємо, команда Нової пошти.
Хто вам давав право вчити людей? Ви не взмозі усвідомити на що скаржаться люди?
Загублені та розбиті посилки, перекручування без дозволу відправника,
постійне безпідставне завищення ваги та суми - тобто, крадіжка грошей,
хамство, постійне не реагування на скарги.
У вас ще хватає нахабства вчити! До чого ті приклади в США? Тобто, вам подобаються крадіжки та хамство замість поліпшення роботи Нової пошти?
Якщо посилка пошкоджена, то Нова Пошта повністю відшкодовує її вартість. Якщо люди жадібні, та оцінюють посилки не за реальною вартістю, то це проблеми вже людей, які так роблять, а не Нової Пошти. Аналогічна ситуація і з посилками, які загублені. Оцінюйте посилку за реальною вартістю тоді не буде питань з компенсацієюї грошей.
США та Польща це приклад, що на Новорічні та різдвяні свята постійно зміщується графік доставки посилок.
Як і Ви я виклала свій відгук, і як Ви його сприймаєте це питання не до мене, а до Вашо системи цінностей. Кожна людина сприймає оточуючий світ виходячи зі своїх власних уявлень, і того оточення, в якому вона постійно знаходиться.
Ваша інформація про крадіжки на Новій Пошті не відповідає дійсності, і виходячи з тексту Вашого повідомлення, це не є оціночним судженням. За розпосідження недостовірної інформації передбачена цивільна та адміністративна відповідальність. Успіхів.