Ivan Neher Отзыв написан 12 октября, 2021 год12 просмотров
В результаті постійного ігнорування скарг та повній службовій бездіяльності територіальним менеджером Романом(м. Кропивницький) вкотре повторюється ситуація коли клієнт немає змоги отримати свою посилку. Перед клієнтом в робочий (9ранку)зачиняють двері і оператор вільно собі їде на півгодини по своїх справах. Клієнт чекає надворі. А потім оператор каже що не буде видавати посилку і крапка. При цьому категорично відмовляється надягати захисну маску. Мотивуючи тим що вона в нього відсутня взагалі. Було вже і хамство і погрози і зникнення посилки. І неодноразово відмовляв у видачі. Кожного разу керівництво ігнорує скарги і кажуть що якщо ще раз то приймуть міри. Власне сьогодні вже четвертий раз настав цей раз. І сказали що потрібно ще раз. Територіальний менеджер на зв'язок вийшов лише одного разу коли обіцяв що вирішить питання якщо ми заберемо заяву з поліції. Після того як заяву забрали зконтактуватися з ним вже неможливо, лише з помічниками. Цього разу заява пройде весь шлях 2 согласны
Наші колеги з контакт-центру займалися врегулюванням цієї ситуації. Вантаж буде доставлено за адресою, а з працівником було проведено розмову стосовно обслуговування клієнтів в умовах карантину. Також Вам має зателефонувати територіальний менеджер і обговорити всі деталі цього інциденту. Нам дуже прикро, що Ви брали участь в цьому безладі :(
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Наглі брехуни - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Перед клієнтом в робочий (9ранку)зачиняють двері і оператор вільно собі їде на півгодини по своїх справах.
Клієнт чекає надворі.
А потім оператор каже що не буде видавати посилку і крапка.
При цьому категорично відмовляється надягати захисну маску.
Мотивуючи тим що вона в нього відсутня взагалі.
Було вже і хамство і погрози і зникнення посилки.
І неодноразово відмовляв у видачі.
Кожного разу керівництво ігнорує скарги і кажуть що якщо ще раз то приймуть міри.
Власне сьогодні вже четвертий раз настав цей раз.
І сказали що потрібно ще раз.
Територіальний менеджер на зв'язок вийшов лише одного разу коли обіцяв що вирішить питання якщо ми заберемо заяву з поліції.
Після того як заяву забрали зконтактуватися з ним вже неможливо, лише з помічниками.
Цього разу заява пройде весь шлях
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Наші колеги з контакт-центру займалися врегулюванням цієї ситуації. Вантаж буде доставлено за адресою, а з працівником було проведено розмову стосовно обслуговування клієнтів в умовах карантину. Також Вам має зателефонувати територіальний менеджер і обговорити всі деталі цього інциденту. Нам дуже прикро, що Ви брали участь в цьому безладі :(