В прошлом ответе представитель конторы написал "До відділення отримувача посилка надійшла в цілісному пакуванні без жодних пошкоджень", однако получатель прислал мне фото повреждения. Как он мог это сделать, если посылка приехала "без жодних пошкоджень"? Также получатель утверждает, что написал претензию, но, как позже выяснилось, её никто не стал регистрировать. Прошу предоставить видеозапись с камер наблюдения в отделении получателя, на которой запечатлены состояние груза и действия получателя (где-то в промежутке между 11 и 12 часами). Почему не зарегистрировали претензию получателя?
Добрий день, Олександре! Хотіли б зазначити, що вартість транспортних послуг залишилась без змін в новому році. Наведіть, будь ласка, приклад, накладної, щоб ми могли перевірити інформацію.
Добрий день, Олександре! Колеги з профільного відділу розглянули претензію, яку Ви написали за накладною 59000643517645, й вину компанії "Нова Пошта" щодо пошкодження вантажу встановлено не було. До відділення отримувача посилка надійшла в цілісному пакуванні без жодних пошкоджень. В процесі перевезення також не зафіксовано пошкодження відправлення.
Шкода, що сталось непорозуміння. Надалі радимо надавати вантаж для огляду співробітникам відділення, аби була змога зафіксувати стан товару.
Зі свого боку розуміємо, що ця ситуація Вас обурила та зіпсувала настрій. Тому зі свого боку дуже хочемо надіслати Вам подарунок. Будь ласка, повідомте місто, номер відділення, де буде зручно отримати посилочку, ПІБ та контактний телефон (можна в приватні повідомлення). Завчасно дякуємо!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Отказываются компенсировать уничтоженную посылку - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
В прошлом ответе представитель конторы написал "До відділення отримувача посилка надійшла в цілісному пакуванні без жодних пошкоджень", однако получатель прислал мне фото повреждения. Как он мог это сделать, если посылка приехала "без жодних пошкоджень"?
Также получатель утверждает, что написал претензию, но, как позже выяснилось, её никто не стал регистрировать.
Прошу предоставить видеозапись с камер наблюдения в отделении получателя, на которой запечатлены состояние груза и действия получателя (где-то в промежутке между 11 и 12 часами).
Почему не зарегистрировали претензию получателя?
отзыв
Комментарии к отзыву
Шкода, що сталось непорозуміння. Надалі радимо надавати вантаж для огляду співробітникам відділення, аби була змога зафіксувати стан товару.
Зі свого боку розуміємо, що ця ситуація Вас обурила та зіпсувала настрій. Тому зі свого боку дуже хочемо надіслати Вам подарунок. Будь ласка, повідомте місто, номер відділення, де буде зручно отримати посилочку, ПІБ та контактний телефон (можна в приватні повідомлення). Завчасно дякуємо!