Олег Могилка Отзыв написан 17 февраля, 2021 год57 просмотров
Як виявилося нові правила про які ніхто і не був сповіщений про те що одержувач може переадресувати відправлення з наложеним платижем не оплативши ні доставку ні сам платіж, і ви про це не будете сповіщені, і ніхто не буде запитувати дозволу, а коли отримувач її не забере , ви будете платити в три сторони. Чому так?Відправник є власником посилки, яке ви маєте право нею роспоряжатися, коли відправником була вказана адреса на яку він бажає відправити, чому я маю платити за переадресацію яку не робив?Чому я не був сповіщений про зміни? Тепер мені пересилка встряла по собі вартості відправлення .Гаряча лінія не надала інформацію про дату зміни надання послуг , і посилання на неї. Немає слів , одні емоції
Достоинства:
Персональний менеджер
Бланки на скаргу завжди в наявності
Недостатки:
Завжди тупі ножі
Не повідомляєте про зміни в наданні послуг
Гаряча лінія не назвала конкретної дати коли були зміни, і не надала посилання на договір надання послуг
Якщо, в момент відправки, у клієнта виникають питання - можливо дізнатися всі деталі у співробітників відділення, аби уникнути неприємних моментів. Оператори відділення не можуть інформувати всіх клієнтів про умови надання послуг, та передбачувати різні ситуації наперед, тому всі ці деталі є на сайті компанії, або їх можливо уточнити у відділенні. Гарного дня!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
ОДЕРЖУВАЧ переадресовує посилку і не забирає її - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Чому так?Відправник є власником посилки, яке ви маєте право нею роспоряжатися, коли відправником була вказана адреса на яку він бажає відправити, чому я маю платити за переадресацію яку не робив?Чому я не був сповіщений про зміни? Тепер мені пересилка встряла по собі вартості відправлення .Гаряча лінія не надала інформацію про дату зміни надання послуг , і посилання на неї.
Немає слів , одні емоції
отзыв
Комментарии к отзыву
Якщо, в момент відправки, у клієнта виникають питання - можливо дізнатися всі деталі у співробітників відділення, аби уникнути неприємних моментів. Оператори відділення не можуть інформувати всіх клієнтів про умови надання послуг, та передбачувати різні ситуації наперед, тому всі ці деталі є на сайті компанії, або їх можливо уточнити у відділенні. Гарного дня!