Гость Отзыв написан 5 января, 2021 год28 просмотров
Добрий день! Чи сподіваюсь я що щось зміниться на краще після мого відгуку? Нічого не зміниться, але мушу виговоритися. Раніше думав, що погані відгуки пишуть на замовлення конкуренти. Признаю, що був не правий. На особистому прикладі і своїх знайомих я зрозумів, що Нова пошта ніяк зовсім не піклується про своїх клієнтів. Ось приклади їхньої роботи: 1. Відправлення знайшлося не втому відділенні куди відправлялося. 2. Часто не проводяться накладні якщо навіть посилка отримана а особливо коли є наложений платіж. 3. Якщо ти як відправник захотів щоб твоє відправлення не поїхало і бажаєш забрати навіть якщо воно ще не виїхало.Ні так не вийде. Його все одно відвезуть туди куди адресувалося і повернуть знову на відділення з якого відправляли. І це буде Вашим коштом. 4. Запаковують іноді в більшу упаковку а ніж треба. А відправник сплачує. 5. Якщо у Вас якась проблема і ви звернулися на гарячу лінію і Вам пообіцяли її вирішити і повідомити про рішення. :) Можливо й вирішать, але навряд чи перетелефонують. 6. Часто на відділеннях хамовите відношення працівників. Читаючи відгуки розумієш, що в інших людей були ще й інші "перли" від Нової пошти. А знаєте що саме страшне? Це те, що вони не працюють над покращенням ситуації. Процедури мають бути більш прозорішими а не нав'язувати свої послуги. Куди дивиться відділ по роботі з персоналом? якщо він є. У відділеннях завжди найдеться якесь хамло. На гарячій лінії також зустрінеться. І якщо це не "неадекватні процедури" а просто людська помилка то навряд чи Ви почуєте вибачення та скоріше вирішення Вашої проблеми. А як же лояльність до клієнта? А чи чули працівники, особливо гарячої лінії, про роботу з запереченнями клієнтів? Якщо ні то мали б чути. Коротко: 1. Вислухати клієнта не перебиваючи 2. Виказати розуміння 3. Задати питання для уточнення 4. Запропонувати рішення А не хамити, кричати, перебивати і не знайти ніякого рішення. Це скорочений варіант стандарту і його має знати кожен працівник і тим більше спеціаліст відділу роботи з персоналом.
Компанія яка не лояльна до своїх клієнтів завжди рано чи пізно втратить свої позиції. Ціни за послуги у Нової почти чималенькі. А якість обслуговування на двієчку.
Це я ще не говорю про те як НП "цінує своїх співробітників".
Надіюсь що керівництво чи засновник НП все ж таки приділять увагу проблемам які існують на Новій пошті.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Сервіс Нової пошти або куди дивиться відділ по роботі з персоналом - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Чи сподіваюсь я що щось зміниться на краще після мого відгуку? Нічого не зміниться, але мушу виговоритися. Раніше думав, що погані відгуки пишуть на замовлення конкуренти. Признаю, що був не правий. На особистому прикладі і своїх знайомих я зрозумів, що Нова пошта ніяк зовсім не піклується про своїх клієнтів. Ось приклади їхньої роботи:
1. Відправлення знайшлося не втому відділенні куди відправлялося.
2. Часто не проводяться накладні якщо навіть посилка отримана а особливо коли є наложений платіж.
3. Якщо ти як відправник захотів щоб твоє відправлення не поїхало і бажаєш забрати навіть якщо воно ще не виїхало.Ні так не вийде. Його все одно відвезуть туди куди адресувалося і повернуть знову на відділення з якого відправляли. І це буде Вашим коштом.
4. Запаковують іноді в більшу упаковку а ніж треба. А відправник сплачує.
5. Якщо у Вас якась проблема і ви звернулися на гарячу лінію і Вам пообіцяли її вирішити і повідомити про рішення. :) Можливо й вирішать, але навряд чи перетелефонують.
6. Часто на відділеннях хамовите відношення працівників.
Читаючи відгуки розумієш, що в інших людей були ще й інші "перли" від Нової пошти.
А знаєте що саме страшне? Це те, що вони не працюють над покращенням ситуації. Процедури мають бути більш прозорішими а не нав'язувати свої послуги. Куди дивиться відділ по роботі з персоналом? якщо він є. У відділеннях завжди найдеться якесь хамло. На гарячій лінії також зустрінеться. І якщо це не "неадекватні процедури" а просто людська помилка то навряд чи Ви почуєте вибачення та скоріше вирішення Вашої проблеми. А як же лояльність до клієнта? А чи чули працівники, особливо гарячої лінії, про роботу з запереченнями клієнтів? Якщо ні то мали б чути.
Коротко:
1. Вислухати клієнта не перебиваючи
2. Виказати розуміння
3. Задати питання для уточнення
4. Запропонувати рішення
А не хамити, кричати, перебивати і не знайти ніякого рішення.
Це скорочений варіант стандарту і його має знати кожен працівник і тим більше спеціаліст відділу роботи з персоналом.
Компанія яка не лояльна до своїх клієнтів завжди рано чи пізно втратить свої позиції.
Ціни за послуги у Нової почти чималенькі. А якість обслуговування на двієчку.
Це я ще не говорю про те як НП "цінує своїх співробітників".
Надіюсь що керівництво чи засновник НП все ж таки приділять увагу проблемам які існують на Новій пошті.
отзыв
Комментарии к отзыву
напишіть, будь ласка, конкретні приклади та номери накладних, аби ми у всьому розібралися.