Сервіс Нової пошти або куди дивиться відділ по роботі з персоналом - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 5 січня, 2021 год 28 переглядів
Добрий день!
Чи сподіваюсь я що щось зміниться на краще після мого відгуку? Нічого не зміниться, але мушу виговоритися. Раніше думав, що погані відгуки пишуть на замовлення конкуренти. Признаю, що був не правий. На особистому прикладі і своїх знайомих я зрозумів, що Нова пошта ніяк зовсім не піклується про своїх клієнтів. Ось приклади їхньої роботи:
1. Відправлення знайшлося не втому відділенні куди відправлялося.
2. Часто не проводяться накладні якщо навіть посилка отримана а особливо коли є наложений платіж.
3. Якщо ти як відправник захотів щоб твоє відправлення не поїхало і бажаєш забрати навіть якщо воно ще не виїхало.Ні так не вийде. Його все одно відвезуть туди куди адресувалося і повернуть знову на відділення з якого відправляли. І це буде Вашим коштом.
4. Запаковують іноді в більшу упаковку а ніж треба. А відправник сплачує.
5. Якщо у Вас якась проблема і ви звернулися на гарячу лінію і Вам пообіцяли її вирішити і повідомити про рішення. :) Можливо й вирішать, але навряд чи перетелефонують.
6. Часто на відділеннях хамовите відношення працівників.
Читаючи відгуки розумієш, що в інших людей були ще й інші "перли" від Нової пошти.
А знаєте що саме страшне? Це те, що вони не працюють над покращенням ситуації. Процедури мають бути більш прозорішими а не нав'язувати свої послуги. Куди дивиться відділ по роботі з персоналом? якщо він є. У відділеннях завжди найдеться якесь хамло. На гарячій лінії також зустрінеться. І якщо це не "неадекватні процедури" а просто людська помилка то навряд чи Ви почуєте вибачення та скоріше вирішення Вашої проблеми. А як же лояльність до клієнта? А чи чули працівники, особливо гарячої лінії, про роботу з запереченнями клієнтів? Якщо ні то мали б чути.
Коротко:
1. Вислухати клієнта не перебиваючи
2. Виказати розуміння
3. Задати питання для уточнення
4. Запропонувати рішення
А не хамити, кричати, перебивати і не знайти ніякого рішення.
Це скорочений варіант стандарту і його має знати кожен працівник і тим більше спеціаліст відділу роботи з персоналом.

Компанія яка не лояльна до своїх клієнтів завжди рано чи пізно втратить свої позиції.
Ціни за послуги у Нової почти чималенькі. А якість обслуговування на двієчку.

Це я ще не говорю про те як НП "цінує своїх співробітників".

Надіюсь що керівництво чи засновник НП все ж таки приділять увагу проблемам які існують на Новій пошті.





Коментарі до відгуку

Нова пошта 8 січня, 2021 год
Ты точно работаешь на конкурентом,вижу волосатые руки укрпоштыcrazy
Відповідь представника Новая Почта 7 січня, 2021 год
Добрий вечір.

напишіть, будь ласка, конкретні приклади та номери накладних, аби ми у всьому розібралися.


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.4 5
23886 відгуків / 5194408 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.4
3656 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14051 відгук
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.3
26902 відгука
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.3
1054 відгука
Fedex
Fedex

Рейтинг: 1.6
114 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.4
2045 відгуків
Meest - America
Meest - America

Рейтинг: 1.5
211 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 1.9
1318 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3680 відгуків
Liki24
Liki24

Рейтинг: 3.8
679 відгуків