ІГОР Отзыв написан 30 декабря, 2020 год27 просмотров
ЧИМ більше філій тим гірше обслуговування.нічого неможливо взнати нема кого питатись крім робота на кол-центрі.Постійні запізнення з товаром по часу доставки.питаєш у віділенні чому неповідомили про приїзд посилки МОВЧАТЬ. сьгодні 30,12,20 на сайті стїть що посилка має бути в 16.44 а 18.00 ще повідомлення немає.їду на абум може вже є і відповідь знаю наперід МИ НІЧОГО НЕ ЗНАЄМ МИ ТІЛЬКИ ВИДАЄМ.
Перепрошуємо, що не відповіли одразу. Сподіваємося, що посилочку доставили вже. Скажіть, будь ласка, чи актуальне наразі Ваше питання?
Щодо звернення в контакт-центр - перед Новим роком було багато дзвінків, та ми працювали, як завжди, цілодобово, без перерв і вихідних. На жаль, якщо збільшується кількість звернень – збільшується час очікування відповіді оператора. Приносимо вибачення за незручності, викликані даною ситуацією. Нам важливо, щоб обслуговування в контакт-центрі було якісним і швидким, тому в компанії відбувся додатковий набір співробітників в службу підтримки, а ще нам допомагала наша Єва.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
ЧИМ більше філій тим гірше обслуговування - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
сьгодні 30,12,20 на сайті стїть що посилка має бути в 16.44 а 18.00 ще повідомлення немає.їду на абум може вже є і відповідь знаю наперід МИ НІЧОГО НЕ ЗНАЄМ МИ ТІЛЬКИ ВИДАЄМ.
отзыв
Комментарии к отзыву
Перепрошуємо, що не відповіли одразу. Сподіваємося, що посилочку доставили вже. Скажіть, будь ласка, чи актуальне наразі Ваше питання?
Щодо звернення в контакт-центр - перед Новим роком було багато дзвінків, та ми працювали, як завжди, цілодобово, без перерв і вихідних. На жаль, якщо збільшується кількість звернень – збільшується час очікування відповіді оператора. Приносимо вибачення за незручності, викликані даною ситуацією. Нам важливо, щоб обслуговування в контакт-центрі було якісним і швидким, тому в компанії відбувся додатковий набір співробітників в службу підтримки, а ще нам допомагала наша Єва.