Гость Отзыв написан 4 декабря, 2020 год25 просмотров
Наша компанія кожен день відправляє сотні посилок клієнтам, у зв'язку з тим, що Нова пошта на цьому тижні вирішила переїхати на новий термінал у Харкові, у них почався збій у відправках, сьогодні п'ятниця, деяким нашим клієнтам з понеділка до цього часу не відправлені їх замовлення по всій Україні, клієнти дзвонять нам, обурені, відмовляються від замовлень, приходиться повертати кошти, фірма зазнає убитків, Нова пошта як завжди нє прі ділах, вона в танкє. Ось так і становляться компаніями з мільйонними прибутками, на клієнтів плювати, ніякої відповідальності ніхто не несе, бо знають, що вони монополісти на ринку перевізників, цим і користуються.
Щиро перепрошуємо за тривале мовчання та за ситуацію, яка трапилася.
У разі запізнення відправлень Ваша компанія може розраховувати на компенсацію транспортних витрат, за кожен день запізнення -20% послуг транспортування. Для здійснення компенсації необхідно оформити претензію. Сподіваємося на Ваше розуміння та бажаємо Вам гарного дня!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жахливе надання послуг - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро перепрошуємо за тривале мовчання та за ситуацію, яка трапилася.
У разі запізнення відправлень Ваша компанія може розраховувати на компенсацію транспортних витрат, за кожен день запізнення -20% послуг транспортування. Для здійснення компенсації необхідно оформити претензію. Сподіваємося на Ваше розуміння та бажаємо Вам гарного дня!