Відверта брехня від представника Нової Пошти що начебто відправлення 20450260632011 продане ПромОплатою, а це вживана звукова карта, начебто надійшло у відділення у ФІРМОВІЙ коробці, змушує нас розірвати договір № 233671 від 03.09.2018.
Незважаючи на те, що Нова Пошта має відео фіксацію у відділенні № 6 м.Херсон, представник Нової Пошти продовжує відверто брехати нам про невідому фірмову коробку яку вони начебто були змушені доупакупати не повідомивши про це нас. Ніякої фірмової коробки НЕ було, про це свідчіть відео запис з нашого офісу
Ми розриваємо договір № 233671 від 03.09.2018 через відверту брехню від представника НовоїПошти.
Ми перевірили дані за накладною та побачили, що пакування додали одразу. Хочемо наголосити, що в чеку не зазначається окремий пункт про пакування, а написана загальна сума послуг.
Що стосується додаткової упаковки, зазначали під іншим відгуком стандарти якості, яких необхідно дотримуватися при надсиланні вантажів.
Ну а где написано, что вы имеете право в одностороннем порядке навязывать свои услуги?Вы обязаны были предупредить отправителя о дополнительных тратах с его стороны, очень сомневаюсь что вы это сделали.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Розірвання договору № 233671 від 03.09.2018 через брехню від представника НовоїПошти. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Незважаючи на те, що Нова Пошта має відео фіксацію у відділенні № 6 м.Херсон, представник Нової Пошти продовжує відверто брехати нам про невідому фірмову коробку яку вони начебто були змушені доупакупати не повідомивши про це нас. Ніякої фірмової коробки НЕ було, про це свідчіть відео запис з нашого офісу
Ми розриваємо договір № 233671 від 03.09.2018 через відверту брехню від представника НовоїПошти.
отзыв
Комментарии к отзыву
Як зазначено на сайті Prom.ua: "Якщо продавець не запакує товар, або запакує неналежним чином, вартість пакування у відділенні Нової пошти покриває продавець." Деталі за посиланням: https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360007546258-%D0%9F%D0%BE%D1%88%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96-%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BF%D0%BE-%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BA%D0%BE%D1%88%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96%D0%B9-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D1%86%D1%96
Ми перевірили дані за накладною та побачили, що пакування додали одразу. Хочемо наголосити, що в чеку не зазначається окремий пункт про пакування, а написана загальна сума послуг.
Що стосується додаткової упаковки, зазначали під іншим відгуком стандарти якості, яких необхідно дотримуватися при надсиланні вантажів.