Розірвання договору № 233671 від 03.09.2018 через брехню від представника НовоїПошти. - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 5 серпня, 2020 год 293 перегляда
Відверта брехня від представника Нової Пошти що начебто відправлення 20450260632011 продане ПромОплатою, а це вживана звукова карта, начебто надійшло у відділення у ФІРМОВІЙ коробці, змушує нас розірвати договір № 233671 від 03.09.2018.

Незважаючи на те, що Нова Пошта має відео фіксацію у відділенні № 6 м.Херсон, представник Нової Пошти продовжує відверто брехати нам про невідому фірмову коробку яку вони начебто були змушені доупакупати не повідомивши про це нас. Ніякої фірмової коробки НЕ було, про це свідчіть відео запис з нашого офісу

Ми розриваємо договір № 233671 від 03.09.2018 через відверту брехню від представника НовоїПошти.

НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Розірвання договору № 233671 від 03.09.2018 через брехню від представника НовоїПошти. НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Розірвання договору № 233671 від 03.09.2018 через брехню від представника НовоїПошти. НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Розірвання договору № 233671 від 03.09.2018 через брехню від представника НовоїПошти. НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Розірвання договору № 233671 від 03.09.2018 через брехню від представника НовоїПошти.

Переваги:
  1. Немає жодного
Недоліки:
  1. Брехня
  2. Некомпетентність
  3. Відморожене ставлення до клієнтів
2 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 5 серпня, 2020 год
Григорію, добрий день!

Як зазначено на сайті Prom.ua: "Якщо продавець не запакує товар, або запакує неналежним чином, вартість пакування у відділенні Нової пошти покриває продавець." Деталі за посиланням: https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360007546258-%D0%9F%D0%BE%D1%88%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96-%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BF%D0%BE-%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BA%D0%BE%D1%88%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96%D0%B9-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D1%86%D1%96

Ми перевірили дані за накладною та побачили, що пакування додали одразу. Хочемо наголосити, що в чеку не зазначається окремий пункт про пакування, а написана загальна сума послуг.

Що стосується додаткової упаковки, зазначали під іншим відгуком стандарти якості, яких необхідно дотримуватися при надсиланні вантажів.
злой кот 9 серпня, 2020 год
Ну а где написано, что вы имеете право в одностороннем порядке навязывать свои услуги?Вы обязаны были предупредить отправителя о дополнительных тратах с его стороны, очень сомневаюсь что вы это сделали.


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23671 відгук / 5187946 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26670 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків