Віталік Отзыв написан 31 июля, 2020 год83 просмотра
Писав притензію по накладні :59000530177734 , надіслали смс надати документ що підверджує вартість , надав документ позвонив в гарячу лінію сказали що кошти будуть зараховані сьогодні , сьогодні телефоную говорять що притензія на розгляді, скажіть мені будь ласка чому в смс вказано що рішення буде протягом 3 днів , оператори говорять що будуть кошти , сьогодні говорять іншу інформацію як після такого довіряти вам ? , помімо того що вантаж сильно розбили то ще оператори говорять що хочуть
Колегам з відділу компенсації для проведення виплати необхідно мати від Вас документ, що підтверджує вартість вантажу. Його можете надіслати сюди або на електронну пошту: [email protected]
Підкажіть, будь ласка, чи зможете надати цей документ та куди саме?
Повідомлення було надіслано 30.07.2020 12:32 , таке відчуття що на нього забили , скажіть скільки я можу чекати гроші за товар який ви побили , там дирка така що нога пролазить
Отримали відповідь від наших колег із профільного відділу стосовно претензії. Наразі претензію розглянуто, у задоволенні претензійних вимог відмовлено. Провівши ретельне розслідування вини компанії "Нова Пошта" не виявлено, саме тому рішення є остаточним. Сподіваємося на розуміння.
Новая почта не имеет "лица", т. к., не кому обращаться, сплошной "автоответчик"
Персонал - мальчики и девочки, а руководитель неоегаоен, ибо обратиться к нему у них оказывается нет "технической возможности", как и обратиться в само отделение
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Притензія, гаряча лінія говорить клжен раз різне - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Колегам з відділу компенсації для проведення виплати необхідно мати від Вас документ, що підтверджує вартість вантажу. Його можете надіслати сюди або на електронну пошту: [email protected]
Підкажіть, будь ласка, чи зможете надати цей документ та куди саме?
Отримали відповідь від наших колег із профільного відділу стосовно претензії. Наразі претензію розглянуто, у задоволенні претензійних вимог відмовлено. Провівши ретельне розслідування вини компанії "Нова Пошта" не виявлено, саме тому рішення є остаточним. Сподіваємося на розуміння.
Наразі претензія в роботі, тому ми обов'язково Вас проінформуємо за результатами.
Новая почта не имеет "лица", т. к., не кому обращаться, сплошной "автоответчик"
Персонал - мальчики и девочки, а руководитель неоегаоен, ибо обратиться к нему у них оказывается нет "технической возможности", как и обратиться в само отделение