Катерина Отзыв написан 4 июля, 2020 год44 просмотра
Добрий день. Дуже неприємне враження склалося від роботи працівників відділення номер 3, міста Малина. Сьогодні (4.07.2020) забирала посилку 20450253662986 і розраховувалась карткою. Працівник, допустивши помилку, двічі провів оплату з мого рахунку. На моє прохання зареєструвати випадок і повернути кошти, мені порадили звернутись до банку. Після дзвінка на гарячу лінію де мене запевнили, що я маю у відділенні заповнити заявку на повернення коштів, я знову звернулась до працівників і тільки після дзвінка безпосередньо перед працівниками мені надали таку можливість. Чекаю на повернення коштів. Сподіваюсь хоч тут нова пошта виправдає очікування. 1 согласен
Катерино, кошти на Вашу користь були списані з рахунку "Пост-Фінанс" 08.07.2020 р.
Звертаємо Вашу увагу на те, що смс-повідомлення про повернення коштів не надходить. Підтвердження про зарахування коштів, Ви може переглянути у виписці по рахунку або зателефонувати в контакт-центр свого банку.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Некомпетентні співробітники - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Звертаємо Вашу увагу на те, що смс-повідомлення про повернення коштів не надходить. Підтвердження про зарахування коштів, Ви може переглянути у виписці по рахунку або зателефонувати в контакт-центр свого банку.
Перепрошуємо за непорозуміння. Ми вже направили запит керівнику відділення. Як тільки все з'ясуємо, одразу ж напишемо Вам.