Дмитрий Отзыв написан 19 июня, 2020 год53 просмотра
Сын 17.06.2020 отправил с №235 отделения Новой почты, Киев сумки с личными вещами до отделения №2, Винница. При получении одна сумка оказалась не наша, последние цифры накладной 7639. 18.06 и 19.06 получить информацию по данному факту не могу. Горячая линия перекидывает на следующий день и т.д. уже заканчиваеться третий день, впереди два выходных и так будет день за днём? Прошу посодействовать в решении проблемы, в сумке все личные вещи ребёнка.
Дмитре, відомо, що колеги з контакт-центру займалися цією проблемою та сумка знайшлася. Наразі посилка вже транспортується до отримувача, орієнтовна дата доставки 22 червня, після прибуття обов'язково надійде інформування. Щиро перепрошуємо за це непорозуміння, маємо надю, що подальша наша співпраця буде лише позитивною!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Не доволен отношением к проблеме - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Будь ласка, напишіть повністю номер накладної, обов'язково допоможемо.