Ольга Отзыв написан 19 июня, 2020 год148 просмотров
02.05.2020 по експрес-накладній № 20400172691913 я здійснила відправлення вантажу (сумка) з м. Київ до с. Суховоля. 05.05.2020 вантаж був повернутий мені по експрес-накладній № 59000509554883. Під час огляду відправлення 07.05.2020 було виявлено поріз на одній зі сторін сумки. У зв’язку з чим було складено акт та претензію. Листом Нової пошти № 09750 від 03 червня 2020 року мені було відмовлено в задоволенні моїх претензійних вимог у зв’язку з тим, що «вина перевізника у пошкодженні вантажу не встановлена, що підтверджується відсутністю пошкоджень та характерних слідів на упаковці». Але Нова пошта категорично не хоче брати до уваги те, що вантаж мені було повернуто в іншій упаковці, а не в тій в якій я його відправляла. Вантаж повернувся в коробці, яка обклеєна клейкою стрічкою з написом «Notinо». На цій коробці міститься наліпка з написом: «Notinо. Наталія Степанівна Гуль. Відділення №1: вул. Відродження України, Суховоля». На наліпку Нової пошти з номером експрес-накладній та реквізитами іншої клієнтки наклеєна наліпка з моїм ТТН 59 0005 0955 4883 та моїми реквізитами, що свідчить про те, що мій вантаж було відправлено з відділення №1 с. Суховоля в коробці іншої клієнтки, яка скоріш за все була залишена нею у відділенні після отримання свого вантажу (фото додаю). Сьогодні мені зателефонували з Нової пошти за номером 044-290-75-00 та відмовили остаточно. Таке цинічне ставлення до клієнта попри всі наявні докази, неприємно вражає. До речі, оголошена вартість вантажу (сумки) - 3900 грн.
Отримали відповідь із профільного відділу, які, в свою чергу, зв'язувались з керівником відділення отримувача для роз'яснення всієї проблеми. Під час огляду коробку відкривали бережно, а пакет, в який була загорнута сумка, був цілий. Також у процесі транспортування пошкоджень та порізів коробки не було виявлено.
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація, але ми маємо надію, що надалі таких інцидентів не виникатиме.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Зіпсували річ та повернули в іншій упаковці - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Листом Нової пошти № 09750 від 03 червня 2020 року мені було відмовлено в задоволенні моїх претензійних вимог у зв’язку з тим, що «вина перевізника у пошкодженні вантажу не встановлена, що підтверджується відсутністю пошкоджень та характерних слідів на упаковці».
Але Нова пошта категорично не хоче брати до уваги те, що вантаж мені було повернуто в іншій упаковці, а не в тій в якій я його відправляла. Вантаж повернувся в коробці, яка обклеєна клейкою стрічкою з написом «Notinо». На цій коробці міститься наліпка з написом: «Notinо. Наталія Степанівна Гуль. Відділення №1: вул. Відродження України, Суховоля». На наліпку Нової пошти з номером експрес-накладній та реквізитами іншої клієнтки наклеєна наліпка з моїм ТТН 59 0005 0955 4883 та моїми реквізитами, що свідчить про те, що мій вантаж було відправлено з відділення №1 с. Суховоля в коробці іншої клієнтки, яка скоріш за все була залишена нею у відділенні після отримання свого вантажу (фото додаю).
Сьогодні мені зателефонували з Нової пошти за номером 044-290-75-00 та відмовили остаточно. Таке цинічне ставлення до клієнта попри всі наявні докази, неприємно вражає. До речі, оголошена вартість вантажу (сумки) - 3900 грн.
отзыв
Комментарии к отзыву
Отримали відповідь із профільного відділу, які, в свою чергу, зв'язувались з керівником відділення отримувача для роз'яснення всієї проблеми. Під час огляду коробку відкривали бережно, а пакет, в який була загорнута сумка, був цілий. Також у процесі транспортування пошкоджень та порізів коробки не було виявлено.
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація, але ми маємо надію, що надалі таких інцидентів не виникатиме.
Ми обов'язково в усьому розберемося та напишемо Вам згодом.