Посылка благополучно пролетела пол мира, чтобы бесследно исчезнуть в Украине. AENM0001309738NPI.Статус "Вантаж не прибув до Украины" Продавец и Али божатся что все отправили, всю жизнь у них покупаю и почему-то никогда не было таких проблем и в США всегда доезжали без проблем, впервые в жизни заказала в Украину на свою голову. На гарячую линию невозможно дозвониться. Сегодня перезвонили, сказали что номер моей накладной это номер всей партии, а то что она прослеживалась с самого Китая так это вся партия отслеживалась а не именно моя посылка. У них так и принято делать из клиентов идиотов? Customer service по-украински. Жаль. 1 согласен
Ми розуміємо Вас, як клієнта, однак посилка дійсно не прибула до України, з Китаю не здійснили відправку до нас. Тому радимо звернутися до відправника за більш детальними уточненнями.
Раныше така проблема могла зустрітись на 1 з сотень відправлень.
Та це й зрозуміло, можуть по дорозі загубити.
Зараз в мене з таким статусом 30% відправлень, навіть від надійних продавців. Ви відправляєте нас (отримувачів) до покупців, а ті не розуміють, що ми від них хочемо.
Не звалюйте вину на продавців. Ніколи такого не було, щоб кожен продавець почав обманювати приблизно на 30% відправлень
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Пропала посылка - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
На гарячую линию невозможно дозвониться. Сегодня перезвонили, сказали что номер моей накладной это номер всей партии, а то что она прослеживалась с самого Китая так это вся партия отслеживалась а не именно моя посылка. У них так и принято делать из клиентов идиотов? Customer service по-украински. Жаль.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми розуміємо Вас, як клієнта, однак посилка дійсно не прибула до України, з Китаю не здійснили відправку до нас. Тому радимо звернутися до відправника за більш детальними уточненнями.
Раныше така проблема могла зустрітись на 1 з сотень відправлень.
Та це й зрозуміло, можуть по дорозі загубити.
Зараз в мене з таким статусом 30% відправлень, навіть від надійних продавців. Ви відправляєте нас (отримувачів) до покупців, а ті не розуміють, що ми від них хочемо.
Не звалюйте вину на продавців. Ніколи такого не було, щоб кожен продавець почав обманювати приблизно на 30% відправлень