Почалося все з того що я виставив рамки для фотографій які стали мені непотрібні на сайті оголошень OLX. Через деякий час мені написала жінка що хоче замовити їх через OLX доставку, я погодився. Я відправив їй рамки для фотографій, номер накладної 59000517428989, вона мені через два дні написала, що змушена була відмовитися від отримання тому, що рамки були вщент розбиті. Я зателефонував в контакт центр Нової Пошти та запитав що робити в такій ситуації, мені відповіли що потрібно прийти в відділення і написати акт прийому передачі і притензію. І тут почалося. Коли я прийшов в відділення номер 7 міста Кам'янець-Подільський та побачив що залишилося від рамок для фотографій був шокований, скло було розбите дійсно вщент. Працівниця відділення Калюка Анастасія спочатку сказала мені що я наврядчи поверну свою гроші за рамки та не захотіла мені видавати акт прийому передачі. Все ж таки через те що я знову подзвонив на гарячу лінії Нової Пошти - погодилася видати акт прийому передачі. Заповнювала вона його сама, записала в акті що відправлення не було вказано що хрупке, хоча в мене навіть в особистому кабінеті додатку Нова Пошта написано що це рамки зі склом (скріншот додам під відгуком), видно їх працівник не поставив відмітку що хрупке спеціально щоб не нести відповідальність . Далі вона написала що коробка не пошкоджена і зробила фотографії для акту прийому передачі з такого ракурсу де не видно пошкожень. Дивлячись на це я сам зробив фотографії упаковки у відділенні Нової Пошти де чітко видно що в одному місці картон пробитий наскрізь чимось гострим (фотографії додаю під цим відгуком). Звісно що я як людина з вищою юридичною освітою відмовився підписувати цей акт, та написав про це у притензії. Також на протязі всього часу коли я оглядав посилку, робив фотографії та писав притензію працівниця Нової Пошти обслуговувала нових клієнтів, замість того щоб займатися моїм питанням, хоча в залі був ще один оператор. Через цю працівницю в мене замість 5 хвилин пішла ціла година на це. Розбиту посилку я не забрав, для того щоб всі мої слова та фотографії можна було перевірити, хоча працівниця декілька разів запитувала чому не забираю. Притензію відправити все ж таки вдалося, побачимо чи визнає свою провину Нова Пошта, напишу тут пізніше. 1 согласен
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Як Нова Пошта розбила мою посилку - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Колеги прийняли офіційне рішення про зарахування, тож, не переймайтеся - кошти будуть зараховані :)
Проте, в разі виникнення питань, - обов'язково звертайтеся до нас - будемо раді допомогти
Дуже прикро читати такі відгуки про роботу компанії :(
Зі свого боку підключаємося до розв'язання цього питання колегами та проконтролюємо його максимально швидке та оперативне вирішення