Ви кричите про клієнтський сервіс, за який люди мають доплачувати, щось із відгуків я практично жодного за останні два місяці не побачив, які би це підтверджували, навпаки, клієти через одного вказують на повну відсутність не те що сервісу, а простої поваги до людей, а все через що, а тому що керівники набирають на роботу людей, аби як і аби звідки, про що можна говорити, якщо в нічні зміни на терміналі не рідко працюють навіть наймані працівники та бомжі з вулиці, а чому - ніхто не хоче працювати, вбиваючи своє здоров'я за ті копійки!
Шкода, що клієнти звертаються до нас тільки у разі виникнення непорозумінь. По кожному окремому випадку ми розбираємося індивідуально та детально все перевіряємо. Якщо є вина компанії - то завжди перепрошуємо та компенсуємо витрати клієнта. Якщо у Вас є конкретні приклади подібних неприємних ситуацій, будь ласка, напишіть нам.
Ваша работа - осуществлять доставку качественно, вовремя, целостно, безопасно для клиента, не нарушая его прав как потребителя, это же касается и этапа обслуживания в отделении и на адресе, но за последнее время, а по-хорошему последний год, уровень качества вашего обслуживания упал и катастрофически, и не без вашего участия - помощь о которой вы говорите не более чем фикция, компания не предоставляет компенсации в 80 % случаев, ссылаясь на свою непричастность, но это глупо и смешно, как может перевозчик убеждать клиента, что его посылка повредилась не по его вине, если он в договоре заключаемом автоматически при оплате за услуги по перевозке читает, что компания несет ответственность за целость, комплектность товара в сроки указанные в декларации!Так что умолкните, не злите!Клиенты не должны благодарить вас за обычное выполнение своей работы! Когда сотрудники реально идут на встречу, - тогда да, возможна благодарность тут, но все что сейчас делается компанией - нивелирует эту возможность, и скоро, вы устанете "помогать" тут потерпевшим клиентам от рук этой откровенно плохой, но как правило безальтернативной службы доставки!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
На новій пошті працють висококваліфіковані працівники - ваш вантаж у надійних рука - брехня! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Шкода, що клієнти звертаються до нас тільки у разі виникнення непорозумінь. По кожному окремому випадку ми розбираємося індивідуально та детально все перевіряємо. Якщо є вина компанії - то завжди перепрошуємо та компенсуємо витрати клієнта. Якщо у Вас є конкретні приклади подібних неприємних ситуацій, будь ласка, напишіть нам.