Гость Отзыв написан 23 апреля, 2020 год82 просмотра
Я відправила посилку 22.04, її запакувала самостійно, причому надійно. Яким же було моє здивування, коли її забрав отримувач, а посилку виявляється розпаковували. У мене немає меж обуренню,оскільки в посилці були продукти харчування, і все виявилося побитим і перемішаним. І назріває питання: чому це ж працівники Нової Пошти взяли посилку, розпакували, викинули пакети і запакували абияк по-своєму??? Ганьба сервісу Нової Пошти! Не рекомендую!!! 1 согласен
Перепрошуємо за тривале мовчання. Фахівці з профільного підрозділу перевірили всі наявні матеріали та не зафіксували неякісних маніпуляцій з вантажем. Як логістична компанія, ми беремо на себе зобов'язання щодо цілісності вантажу, який приймаємо на доставку. Тому гарантуємо виплату компенсації у рамках оголошеної вартості. Від клієнта ж просимо, аби він одразу перевірив вміст та у разі проблем проінформував працівників відділення, а після склав відповідний акт. Це дасть юристам, при розгляді питання, підтвердження факту пошкодження.
У цьому випадку, на жаль, цього не було зроблено. Сподіваємося, що таких ситуацій більше не повториться, а подальша співпраця буде виключно позитивною.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жахливий сервіс - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Ганьба сервісу Нової Пошти! Не рекомендую!!!
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Будь ласка, напишіть номер накладної, аби ми розібралися в ситуації.
Юлія, "Нова Пошта"
Перепрошуємо за тривале мовчання. Фахівці з профільного підрозділу перевірили всі наявні матеріали та не зафіксували неякісних маніпуляцій з вантажем. Як логістична компанія, ми беремо на себе зобов'язання щодо цілісності вантажу, який приймаємо на доставку. Тому гарантуємо виплату компенсації у рамках оголошеної вартості. Від клієнта ж просимо, аби він одразу перевірив вміст та у разі проблем проінформував працівників відділення, а після склав відповідний акт. Це дасть юристам, при розгляді питання, підтвердження факту пошкодження.
У цьому випадку, на жаль, цього не було зроблено. Сподіваємося, що таких ситуацій більше не повториться, а подальша співпраця буде виключно позитивною.
Юлія, "Нова Пошта"
Юлія, "Нова Пошта"