Наталі Отзыв написан 4 марта, 2020 год112 просмотров
Відмова в компенсація по НН 20450194200921 (розбите скло) 20450196446218 (розбитий вугол рами). Одержувачі оглянули посилки, виявили пошкодження, склали акти з працівниками на відділенні та повідомили мені про це одразу. Після цього їм прийшли відмови у компенсації, бо пакування, за яке я заплатила, не було вказане в накладній. В останній розмові з представником нової пошти мене попросили як доказ надіслати чеки про оплату в фейсбуці на офіційну сторінку. Там некомпетентний працівник написав свої фантазії і нічим не змогли допомогти. Питання ніхто не вирішив, компенсація не виплачена. За що я платила гроші?
Вже спілкуємося з Вами щодо даного питання на офіційній сторінці компанії "Нова Пошта".
Зазначимо, що під час транспортування не було виявлено жодних порушень, а також при відправленні сам вантаж не оглядався. По одній з накладних було додано пакування у стрейч-плівку (10 грн) - жодних додаткових коробок не було від компанії.
Ви знущаєтесь чи що? Я вам чеки надіслала за пакування. Для чого мені надсилати листи знову ж таки з аргументом, що пакування було моє. Яка мені різниця що там було зазначено в накладній, це не я особисто зазначала і не я не маю повноважень зазначати такі речі. Значить пред‘явіть претензію до того, хто це не зазначив пакування. Інакше я прийду з поліцією на відділення, щоб переглянути відео і надіслали вам як доказ, якщо у вас з цим проблеми. Я заплатила за пакування скла однієї посилки 156 грн і 52 грн за іншу! Мене знають на кількох відділеннях і знають як пакувати мої посилки і працівники розуміють, що я права і не розуміють ці відмови, бо вони пакують і приймають посилки, вони все оглядають і приймають в цілому вигляді. Ви не робіть з людей ідіотів. Я бачила коли відправляють косметику, показують фото з пошти як виглядає коробка при відправці, а при отриманні видають тобі іншу коробку, бо порозбивали і воно витекло на пакування, то це у вас норма і такі високі стандарти роботи, це така доставка майбутнього? Ви за три роки розбили понад 50 моїх посилок, перший час я пакувала сама і претензії до вас не надсилались, коли одержувач відкриває вдома, то це його відповідальність, а коли я вам платила гроші, посилка оглядались при відправці та отриманні на відділенні, то тут вже не може бути відмов з вашого боку, бо тоді ви порушуєте власні правила. Я не буду терпіти таке відношення і намагання розвести, аби від вас відчепились і ви творили далі ці жахи!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Розбиті дві посилки, з грудня питання не можуть вирішити - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
20450196446218 (розбитий вугол рами). Одержувачі оглянули посилки, виявили пошкодження, склали акти з працівниками на відділенні та повідомили мені про це одразу. Після цього їм прийшли відмови у компенсації, бо пакування, за яке я заплатила, не було вказане в накладній. В останній розмові з представником нової пошти мене попросили як доказ надіслати чеки про оплату в фейсбуці на офіційну сторінку. Там некомпетентний працівник написав свої фантазії і нічим не змогли допомогти. Питання ніхто не вирішив, компенсація не виплачена. За що я платила гроші?
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Вже спілкуємося з Вами щодо даного питання на офіційній сторінці компанії "Нова Пошта".
Зазначимо, що під час транспортування не було виявлено жодних порушень, а також при відправленні сам вантаж не оглядався. По одній з накладних було додано пакування у стрейч-плівку (10 грн) - жодних додаткових коробок не було від компанії.
Лариса, "Нова Пошта"