Наталі: Інтернет не працює належним чином, кілька разів на годину збій мережі. На дзвінки не відповідають вже третій тиждень, в онлайн чатах теж не відповідають, ніхто не перевірить справність мереж чи обладнання. Отримувати пінг 3000 мс, швидкість завантаження 270 мбіт/c, а відвантаження 0.01 мбіт/с при оплаті за гігабітний інтернет, просто неприпустимо. 11.07.2022
Наталі: Відмова в компенсація по НН 20450194200921 (розбите скло) 20450196446218 (розбитий вугол рами). Одержувачі оглянули посилки, виявили пошкодження, склали акти з працівниками на відділенні та повідомили мені про це одразу. Після цього їм прийшли відмови у компенсації, бо пакування, за яке я заплатила, не було вказане в накладній. В останній розмові... 04.03.2020
Наталі: Відправляла кілька разів посилки з с. Щасливе(Бориспільський район) відділення №2. Всі посилки пакувала нова пошта та одну посилку при доставці розбили, після чого на відділенні я стала ворогом у всіх касирів. На ходу видумувались причини, щоб не приймати у мене відправку, дійшло до того, що мені навідріз агресивно відмовили у... 21.02.2020
Наталі: Відправляю офрмлені роботи в рамках зі склом. Купую пакування на новій пошті (гофра, пінопласт) та страхую на реальну вартість товару. Посилку розбивають, одержувач перевіривши на відділенні пише заяву на повернення коштів, кожного разу приходить відмова та причина ніби пакування було моє і вони не несуть відповідальність. За мої ж гроші... 21.02.2020