Наталі Отзыв написан 21 февраля, 2020 год131 просмотр
Відправляла кілька разів посилки з с. Щасливе(Бориспільський район) відділення №2. Всі посилки пакувала нова пошта та одну посилку при доставці розбили, після чого на відділенні я стала ворогом у всіх касирів. На ходу видумувались причини, щоб не приймати у мене відправку, дійшло до того, що мені навідріз агресивно відмовили у відправці, бо ніби немає пакування(я це чула через день від них) та не продали коробку для особистих потреб, але через 40 хв чоловік пішов на відділення і йому продали ту коробку(що це за рівень маразму). Я вимушена була йти на вантажне відділення в дощ зі снігом, по ґрунтовим дорогам, щоб зробити відправки звідти (якби в селі було одне відділення, я мала б везти все в Бориспіль чи Київ, це просто неймовірний казковий до****бізм). На відділенні №1 сказали, що бути такого не може, щоб у них закінчилось пакування і прийняли кілька посилок. Також відправляла свої особисті речі, які попросила допакувати в стрейч і один скляний виріб допакувати більш надійно з пінопластом, гофрою та пупиркою. Приїхали коробки звичайно без стрейчу, в болоті з дірками, а скляний виріб замотали якимось шматком гофри з одного боку, подертий і з вм‘ятиною. кур‘єр все скинув і швиденько втік. Якщо це доставка майбутнього, то у нас або немає майбутнього, або воно схоже на лайно, як сама нова пошта завдяки "прекрасним" працівникам. 4 согласны
Я вижу есть еще мазохисты. Тут от новой почты отказаться невозможно так как они сами воруют посылки для.вымогательства денег. А есть ещелюбители отправлять только новой почтой даже когда сама новая почта им отказывает в отпрввке.
Є альтернатива для малого бізнесу з безпечною доставкою крихкого вантажу зі зручною мережею відділень в кожному куточку країни? Ще й за нормальні гроші та з відповідальним персоналом. Може я щось не знаю, а ви в курсі?
Дуже хочемо розібратись у цій ситуації. Будь ласка, напишіть, коли саме Ви звертались до відділення № 2 (розуміємо, що це було не один раз, але просимо згадати час одного або кількох звернень для прикладу, це допоможе більш предметно розібратись). Також прохання написати номер накладної, за якою Ви відправляли особисті речі й вони прийшли пошкодженими та в неналежному пакуванні.
Наталіє, дякуємо за уточнення. Ми передали інформацію про ці випадки керівництву, яке опікується роботою відділення № 2. Обов'язково розберемось та повернемось до Вас із відповіддю.
Маємо інформацію, що з Вами вже зв'язувалися наші колеги та принесли вибачення за ситуацію, що виникла. Маємо надію, що надалі наша співпраця буде виключно позитивною. Вдалого дня!
А який мені сенс тих вибачень. Гроші я витратила в повітря (на 1 відділенні за пакування особистих речей). Пошкодження не вилікуються від тих виправдань і брехні. Ви роботу покращуйте, щоб не було за що вибачатись! Рівень відповідальності працівників підвищуйте. Бо у вас вантажник розбиває, а страждає той хто оформив. Міняйте систему!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Працівники відмовились обслуговувати - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже хочемо розібратись у цій ситуації. Будь ласка, напишіть, коли саме Ви звертались до відділення № 2 (розуміємо, що це було не один раз, але просимо згадати час одного або кількох звернень для прикладу, це допоможе більш предметно розібратись). Також прохання написати номер накладної, за якою Ви відправляли особисті речі й вони прийшли пошкодженими та в неналежному пакуванні.
Дякуємо заздалегідь.
Світлана, "Нова Пошта"
Особисті речі:
НН 20450192710857
Світлана, "Нова Пошта"
Маємо інформацію, що з Вами вже зв'язувалися наші колеги та принесли вибачення за ситуацію, що виникла. Маємо надію, що надалі наша співпраця буде виключно позитивною. Вдалого дня!
Юлія, "Нова Пошта
А який мені сенс тих вибачень. Гроші я витратила в повітря (на 1 відділенні за пакування особистих речей). Пошкодження не вилікуються від тих виправдань і брехні. Ви роботу покращуйте, щоб не було за що вибачатись! Рівень відповідальності працівників підвищуйте. Бо у вас вантажник розбиває, а страждає той хто оформив. Міняйте систему!