Наталі Отзыв написан 21 февраля, 2020 год225 просмотров
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Вінниця, ул. 600-летия, д. 50 Відправляю офрмлені роботи в рамках зі склом. Купую пакування на новій пошті (гофра, пінопласт) та страхую на реальну вартість товару. Посилку розбивають, одержувач перевіривши на відділенні пише заяву на повернення коштів, кожного разу приходить відмова та причина ніби пакування було моє і вони не несуть відповідальність. За мої ж гроші мене і людей тупо розводять. Писала сама кілька заяв, перетелефонував юридичний відділ, в агресивно-здивованій формі сказали шо виплату по одній із посилок узгодили з одетжувачем, все буде виплачено, через два дні клієнтка пише що їй прийшла письмова відмова по виплаті. По іншим заявам дзвінків не було, минув місяць. Коли пакувала посилки сама, вони били їх як дурні, майже кожну третю, а менеджер поставив перед фактом: "На ваші наклейки "крихке" ніхто не буде дивитись, тільки наше пакування має цінність", але вявляється їм байдуже на все. Жахлива робота, ніякого контролю на різних етапах, ніякого закріплення працівника за конкретною посилкою, відповідно ніякого відчуття відповідальності за роботу ніхто немає. Помітно, що керівництво просто заробляє не думаючи про імідж та корпоративний дух, їм байдуже на працівників, працівникам байдуже на клієнтів. Я вимушена припинити свою діяльність, через відсутність адекватної доставки. Постійні стреси через скарги клієнтів не приносять задоволення від роботи, постійні фінансові втрати та негатив закінчились проблемами зі здоров‘ям та дороговартісним лікуванням. Бажаю новій пошті поскоріше отримати якісного конкурента, і не одного!
Як логістична компанія, беремо на себе зобов'язання щодо цілісності вантажу, який приймаємо на доставку. Ми піклуємося про наших клієнтів та прагнемо, щоб всі посилки доставлялися неушкодженими швидко та якісно.Всі відправлення мають бути запаковані згідно з умовами надання послуг і співробітники здійснюють додаткове пакування, якщо вантаж цього потребує.
Ви не надали жодного доказу, що пакування було належним чи неналежним. Вякому вигляді поїхали посилки? Хто не запакував і вони розбились? Хто буде відповідати?
Бачимо, що Ви вчора залишили заяву у відділенні. Передали інформацію колегам для продовження вирішення питання.
Щодо розгляду питань по двох іншим відправленнях можемо надати письмові відповіді. Напишіть, будь ласка, де Вам буде зручно їх отримати. Завчасно вдячні.
Доброго дня, заяву написала про виплату на користь одержувача. Очікую виплату і тримаю зв‘язок з Ольгою(одержувачем посилки) контролюю, щоб виплата їй була здійснена.
По двом іншим розбираюсь поки без поліції, а далі видно буде.
Прикро, що у нашій співпраці мали місце подібні негаразди. Сподіваємося, у майбутньому подібне не повториться, а візити у відділення приноситимуть тільки позитив.
Наталіє, інформація про здійснення пакування не зазначена лише в накладній 20450194200921. Ми розуміємо Вас і справді намагались вплинути на результат вирішення питання. Однак на основі всіх наявних матеріалів було прийнято саме таке рішення, яке і повідомили клієнту.
Щодо накладної 20450197775937 очікуємо від Вас заяву, аби передати її колегам.
Ви не надали доказів наявності пакування, відповідно його не було, посилка поїхала в неналежному вигляді по вашим правилам послуга не була надана належним чином. Якщо його не було зазначено в накладній, відповідно його не було зовсім і ви приховуєте цей факт порушення правил відправки вантажів!
Нам щиро шкода, що співпраця з нашою компанією завдала незручностей та залишила неприємні враження. Маємо надію, що надалі подібних інцидентів не повториться і ми зможемо лише радувати Вас обслуговуванням.
Вітаю, чеки про оплату пакування, відправила на офіційну сторінку нової пошти у фейсбуці. Очікую перегляду рішення по НН 20450194200921, 20450196446218
Ви сказали, що посилки не пакувались новою поштою. Ви порушили правила та відправили посилки без пакування (я не пакую посилки), ви відправили скло в стрейч плівці. Я буду вирішувати це питання іншим шляхом!
Вы не один с таким столкнулись. Ихний юридический отдел - это все лажа, дабы затянуть время и запутать клиента..
Как вариант и совет всем клиентам настоящим и бывшим - вызывать сразу полицию на место недоразумения и писать заявление. Не стоит доверяться их якобы акту приема передачи - по нем в 99 % клиента сделают виновным и не возместят ущерб.
так что читайте отзывы и передавайте друзьям!! - В новую почту не обращаться ни в коем случае!!
Я платила за кожне пакування 50-70 грн(без оплати доставки, маю чеки за все). На відділенні по камерам можна побачити в якому вигляді я приношу посилки і працівники оглядають їх завжди.
Я впевнена, що працівники допускають всіх можливих порушень при передачі посилки, аби у пошти були шляхи для відмов. Люди, які з такими проблема зтикаються вперше, не знають як діяти, а на кожному відділенні у працівників як ніби свої правила, кожен видумує на ходу як запакувати і як можна відправити, а як не можна. Наче немає єдиної системи і розраховувати немає на кого. Ви і розібратись, смішно звучить.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Розбили 8 посилок за останні два місяці! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Як логістична компанія, беремо на себе зобов'язання щодо цілісності вантажу, який приймаємо на доставку. Ми піклуємося про наших клієнтів та прагнемо, щоб всі посилки доставлялися неушкодженими швидко та якісно.Всі відправлення мають бути запаковані згідно з умовами надання послуг і співробітники здійснюють додаткове пакування, якщо вантаж цього потребує.
Юлія, "Нова Пошта"
Бачимо, що Ви вчора залишили заяву у відділенні. Передали інформацію колегам для продовження вирішення питання.
Щодо розгляду питань по двох іншим відправленнях можемо надати письмові відповіді. Напишіть, будь ласка, де Вам буде зручно їх отримати. Завчасно вдячні.
Наталія, "Нова Пошта"
По двом іншим розбираюсь поки без поліції, а далі видно буде.
Наталія, "Нова Пошта"
Щодо накладної 20450197775937 очікуємо від Вас заяву, аби передати її колегам.
Юлія, "Нова Пошта"
У продовження телефонної розмови, просимо Вас надіслати документ у приватні повідомлення на офіційну сторінку компанії: https://www.facebook.com/nova.poshta.official
Нам щиро шкода, що співпраця з нашою компанією завдала незручностей та залишила неприємні враження. Маємо надію, що надалі подібних інцидентів не повториться і ми зможемо лише радувати Вас обслуговуванням.
Юлія, "Нова Пошта"
Как вариант и совет всем клиентам настоящим и бывшим - вызывать сразу полицию на место недоразумения и писать заявление. Не стоит доверяться их якобы акту приема передачи - по нем в 99 % клиента сделают виновным и не возместят ущерб.
так что читайте отзывы и передавайте друзьям!! - В новую почту не обращаться ни в коем случае!!
Уже відправили запит фахівцям профільного підрозділу, аби уточнити деталі, повернемося з відповіддю згодом.
Юлія, "Нова Пошта"
Напишіть, будь ласка, номера накладних, аби ми мали змогу розібратися.
Юлія, "Нова Пошта"
НН:
20450194200921
20450196446218
20450197775937