Розбили 8 посилок за останні два місяці! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Отзыв написан 21 февраля, 2020 год 225 просмотров
 Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Вінниця, ул. 600-летия, д. 50 Відправляю офрмлені роботи в рамках зі склом. Купую пакування на новій пошті (гофра, пінопласт) та страхую на реальну вартість товару. Посилку розбивають, одержувач перевіривши на відділенні пише заяву на повернення коштів, кожного разу приходить відмова та причина ніби пакування було моє і вони не несуть відповідальність. За мої ж гроші мене і людей тупо розводять. Писала сама кілька заяв, перетелефонував юридичний відділ, в агресивно-здивованій формі сказали шо виплату по одній із посилок узгодили з одетжувачем, все буде виплачено, через два дні клієнтка пише що їй прийшла письмова відмова по виплаті. По іншим заявам дзвінків не було, минув місяць. Коли пакувала посилки сама, вони били їх як дурні, майже кожну третю, а менеджер поставив перед фактом: "На ваші наклейки "крихке" ніхто не буде дивитись, тільки наше пакування має цінність", але вявляється їм байдуже на все. Жахлива робота, ніякого контролю на різних етапах, ніякого закріплення працівника за конкретною посилкою, відповідно ніякого відчуття відповідальності за роботу ніхто немає. Помітно, що керівництво просто заробляє не думаючи про імідж та корпоративний дух, їм байдуже на працівників, працівникам байдуже на клієнтів. Я вимушена припинити свою діяльність, через відсутність адекватної доставки. Постійні стреси через скарги клієнтів не приносять задоволення від роботи, постійні фінансові втрати та негатив закінчились проблемами зі здоров‘ям та дороговартісним лікуванням. Бажаю новій пошті поскоріше отримати якісного конкурента, і не одного!

4 согласны



Комментарии к отзыву

Ответ представителя Новая Почта 28 февраля, 2020 год
Доброго ранку, Наталіє!

Як логістична компанія, беремо на себе зобов'язання щодо цілісності вантажу, який приймаємо на доставку. Ми піклуємося про наших клієнтів та прагнемо, щоб всі посилки доставлялися неушкодженими швидко та якісно.Всі відправлення мають бути запаковані згідно з умовами надання послуг і співробітники здійснюють додаткове пакування, якщо вантаж цього потребує.



Юлія, "Нова Пошта"
Наталі 28 февраля, 2020 год
Ви не надали жодного доказу, що пакування було належним чи неналежним. Вякому вигляді поїхали посилки? Хто не запакував і вони розбились? Хто буде відповідати?
Ответ представителя Новая Почта 29 февраля, 2020 год
Наталіє, добрий день!

Бачимо, що Ви вчора залишили заяву у відділенні. Передали інформацію колегам для продовження вирішення питання.

Щодо розгляду питань по двох іншим відправленнях можемо надати письмові відповіді. Напишіть, будь ласка, де Вам буде зручно їх отримати. Завчасно вдячні.



Наталія, "Нова Пошта"
Наталі 29 февраля, 2020 год
Доброго дня, заяву написала про виплату на користь одержувача. Очікую виплату і тримаю зв‘язок з Ольгою(одержувачем посилки) контролюю, щоб виплата їй була здійснена.

По двом іншим розбираюсь поки без поліції, а далі видно буде.
Ответ представителя Новая Почта 29 февраля, 2020 год
Прикро, що у нашій співпраці мали місце подібні негаразди. Сподіваємося, у майбутньому подібне не повториться, а візити у відділення приноситимуть тільки позитив.



Наталія, "Нова Пошта"
Ответ представителя Новая Почта 27 февраля, 2020 год
Наталіє, інформація про здійснення пакування не зазначена лише в накладній 20450194200921. Ми розуміємо Вас і справді намагались вплинути на результат вирішення питання. Однак на основі всіх наявних матеріалів було прийнято саме таке рішення, яке і повідомили клієнту.

Щодо накладної 20450197775937 очікуємо від Вас заяву, аби передати її колегам.



Юлія, "Нова Пошта"
Наталі 27 февраля, 2020 год
Ви не надали доказів наявності пакування, відповідно його не було, посилка поїхала в неналежному вигляді по вашим правилам послуга не була надана належним чином. Якщо його не було зазначено в накладній, відповідно його не було зовсім і ви приховуєте цей факт порушення правил відправки вантажів!
Ответ представителя Новая Почта 27 февраля, 2020 год
Добрий день, Наталіє!

У продовження телефонної розмови, просимо Вас надіслати документ у приватні повідомлення на офіційну сторінку компанії: https://www.facebook.com/nova.poshta.official

Нам щиро шкода, що співпраця з нашою компанією завдала незручностей та залишила неприємні враження. Маємо надію, що надалі подібних інцидентів не повториться і ми зможемо лише радувати Вас обслуговуванням.



Юлія, "Нова Пошта"
Наталі 4 марта, 2020 год
Вітаю, чеки про оплату пакування, відправила на офіційну сторінку нової пошти у фейсбуці. Очікую перегляду рішення по НН 20450194200921, 20450196446218
Наталі 27 февраля, 2020 год
Ви сказали, що посилки не пакувались новою поштою. Ви порушили правила та відправили посилки без пакування (я не пакую посилки), ви відправили скло в стрейч плівці. Я буду вирішувати це питання іншим шляхом!
Maks Ds 23 февраля, 2020 год
Вы не один с таким столкнулись. Ихний юридический отдел - это все лажа, дабы затянуть время и запутать клиента..

Как вариант и совет всем клиентам настоящим и бывшим - вызывать сразу полицию на место недоразумения и писать заявление. Не стоит доверяться их якобы акту приема передачи - по нем в 99 % клиента сделают виновным и не возместят ущерб.

так что читайте отзывы и передавайте друзьям!! - В новую почту не обращаться ни в коем случае!!
Наталі 23 февраля, 2020 год
Зручної для клієнтів альтернативи немає, тому від безвихіддя і припиняю роботу.
Ответ представителя Новая Почта 21 февраля, 2020 год
Наталіє, всі вантажі мають бути запаковані згідно з Додатком А умов надання послуг компанії. Деталі тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf

Уже відправили запит фахівцям профільного підрозділу, аби уточнити деталі, повернемося з відповіддю згодом.



Юлія, "Нова Пошта"
Наталі 21 февраля, 2020 год
Я платила за кожне пакування 50-70 грн(без оплати доставки, маю чеки за все). На відділенні по камерам можна побачити в якому вигляді я приношу посилки і працівники оглядають їх завжди.
Ответ представителя Новая Почта 21 февраля, 2020 год
Доброго ранку, Наталіє!

Напишіть, будь ласка, номера накладних, аби ми мали змогу розібратися.



Юлія, "Нова Пошта"
Наталі 21 февраля, 2020 год
Я впевнена, що працівники допускають всіх можливих порушень при передачі посилки, аби у пошти були шляхи для відмов. Люди, які з такими проблема зтикаються вперше, не знають як діяти, а на кожному відділенні у працівників як ніби свої правила, кожен видумує на ходу як запакувати і як можна відправити, а як не можна. Наче немає єдиної системи і розраховувати немає на кого. Ви і розібратись, смішно звучить.

НН:

20450194200921

20450196446218

20450197775937


НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Все отзывы

1.3 5
23671 отзыв / 5187915 просмотров
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл».
«Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Курьерские службы
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 отзывов
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 отзыв
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 отзывов